j0lle Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Ikke lengre til salgs, da jeg bruker dem heller selv. Kan sikkert skaffe flere. PM for pris! Hei Vurderer å selge RF anlegget mitt, hvis jeg får riktig pris. Hvis ikke setter jeg det inn i bilen! Anlegget består av: - Rockford Fosgate Power T1500-1BD - Uåpnet - Rockford Fosgate Power T600-4 - Uåpnet - Rockford Fosgate Power Stage 1 T112D2 - Brukt ca 15 timer, pent innspilt! Nypris er over 14000. Forsterkerene er ikke åpnet, basser satt i kasse og innspilt! BUD!!
j0lle Skrevet November 5, 2007 Forfatter Skrevet November 5, 2007 Lurer nemmelig på om jeg skal gå for komplett focal anlegg!
frank0312 Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 eg ville satt det i bilen var eg deg eg har selv alt irockford i min e28 spiller sykt har måttet lime bakruten med rute lim pga den spratt ut av pakningen av trøkket. har fire 12" 2x2 ohm stage 2 punch subber en mono blokk p321 og en power t600-4 til disse og en fire kanaler til front sett og 6x9 i hatte hyllen
j0lle Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Skrevet Januar 3, 2008 Kan skaffe flere forsterkere til spotpris...PM for int. Basser helt greit i bilen min.. Kommer muligens med noen bilder / oppsett av mitt anlegg når det er helt ferdig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå