Nordmannen Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Noen her som har godkjent e30 me turbo?? I såfall lyst å hjelpe meg?
Azeton Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Hmm, var det alpina eller hartge som hadde gjort det?
Nordmannen Skrevet November 5, 2007 Forfatter Skrevet November 5, 2007 hmmm. lurer på om det er noen her inne som har enn e30 med godkjent turbo??? lurer på om eg kan få hjelp til og få det godkjent sjøl.....
e30 tic Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Noen her som har godkjent e30 me turbo??I såfall lyst å hjelpe meg? "torebmw" sin er godkjent, "e30turbo" her inne fikk vel nylig sin godkjent med 220hk. denne er godkjent : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=27931 jeg har selv sett i vognkortet til en bmw som var på EU kontroll her i området, som hadde 190kw i vognkortet på alpina b6 bremser. så vidt meg bekjent er dette biler som er godkjent uten å ha vert hos TUV i tyskland. er jo en hel del godkjente e30 i norge, og en mye større del som har sotvifter som ikke er det ser du holder til på klepp er vel i stvg området det? går med en del godkjenningsplaner selv og vi kan godt "samarbeide" litt. slik jeg ser det burde det ikke være så store problem å få noe godkjent så lenge man er innefor orginaleffekt, ha BT med fra starten og di riktige papirene og svarene di vil høre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå