Ralph Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Har en e36 320 91 modell.. kjøpte i dag luft filter på biltema.. bare for å teste hvordan lyd det ble, har en kamerat som kjøpte ett slikt og sa det bare var å hive på. Han har en e36 320 touring 97 modell. Men når jeg skulle av med den orginale luft filter boksen så var det 2 slanger som gikk ett sted, var mørk så fikk ikke sett hvor men sikkert noen her som vet hva de er til. Er det greit å koble de ut og la de henge løst? Kameraten min hadde ikke samme på sin luft filter boks. Og ett spørsmål til.. Bilen min fusker, stort sett når den er kald, får ikke dratt til mer enn 2500, homper en del innimellom. Hender jeg ikke får dratt ut gira skikkelig når den er varm også, eller får dratt dem ut men går ikke helt reint.. kan det være luft mengde målern? Har en kamerat med 91 modell 320, tenkte å teste han sin på min for å se om det blir noen forbedring. Noen som har en anelse? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 det med de kablene.. har det samme på min, det optimale er å få de inn i det nye filteret, ikke at jeg har gjort dette selv.. mine er fortsatt stripset fast i motorrommet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet November 5, 2007 Forfatter Share Skrevet November 5, 2007 Noen andre ideer, løsninger rundt dette? fint om noen vet noe rundt fuskinga også =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annesh Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 hei, har selv hatt problemer med dette på min forrige 520i, da med samme motor. jeg byttet bare luftfilteret og rengjorde tennplugg hullene! Er det overkilla mye kan det jo være luftmengdemåleren oxo. Hvis ikke et powefilter eller type r, eller hvilket som helst uorginal "open air" løsning ikke blir rengjort ofte nok kan denne gå i stykker fordi mange av disse filterne ikke holder som filterløsning. Veit oxo at L.M måleren kan rengjøres, renses. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 Noe som er litt merkelig er at det er litt opp og ned.. Som når jeg kjørte hjem nå, etter å ha bytta til vinter dekk gikk alt 100% reint.. Frustrerende :\ venter bare på lønning så skal jeg skifte olje, olje filter, helle i kondens fjerner og plugger, deretter eventuelt bytte luft mengde målern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå