Rabies Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Jeg har fått en sprekk i den gummibelgen som ligger mellom LMM og innsuget. (M43 motor) Hvor får jeg kjøpt ny? så også at det går en ledning inn i belgen, hva er denne til? det er også en ''plugg'' ca midt på belgen som ikke ser ut til å være godt for noe som helst. noen som vet hva det er for noe?
oddis Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 Hvis det er akutt problem så kan du forsøke å vaske den skikkelig og dra rundt flere lag med teip, pass på å få teipen godt nedi spora bare.
Dirty Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 eller bare smelt gummien sammen! vis du er helt despo! funker fint! bruk en loddebolt!
Howrd Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 har også m43 motor og min er også sprukket:S midt på på min er det en slange som går til veivhusventilasjon, tror jeg.. den er også morknet/sprukket.. noen som har noe brukt liggende?
Rabies Skrevet November 6, 2007 Forfatter Skrevet November 6, 2007 eller bare smelt gummien sammen! vis du er helt despo! funker fint! bruk en loddebolt! Hmmm... Smart du
Dirty Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 eller bare smelt gummien sammen! vis du er helt despo! funker fint! bruk en loddebolt! Hmmm... Smart du ja funker fint det
Fliid Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 har også m43 motor og min er også sprukket:S midt på på min er det en slange som går til veivhusventilasjon, tror jeg.. den er også morknet/sprukket.. noen som har noe brukt liggende? Kjøp ny. Brukt = samme problemet innenfor kort tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå