aGor Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 Heisann! Har akkurat vært å hentet meg en e30 320i. Hva må gjøres for å få mest hester ut av den, uten å montere turbo eller bytte motor? Kvassere kam, grenrør, (chip)?
pelle123 Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 Chip og kn filter er jo det letteste først. Deretter grenrør og effektanlegg, og selfølgelig kvasserer kam dersom man gidder å skifte den.
Azeton Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 Smidde stempler og råder. så trenger du nok datasprut.. portetopp++
e30 tic Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 Heisann!Har akkurat vært å hentet meg en e30 320i. Hva må gjøres for å få mest hester ut av den, uten å montere turbo eller bytte motor? Kvassere kam, grenrør, (chip)? sett på innsug og spjeld fra 325, få opp bensintrykket til 3bar
bmwrasaren Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 Planing, porting, kammer og grenrør. Da har du kommet meget langt. Men du kan jo kjøpe min, den har alt du trenger: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=48348
OverKill Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 Blir billigere å bytte motor til en 2.5 liter enn å bytte hele regla ovenfor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå