Winther Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Min E34 -89 m20b20kat Hva synst dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Så fin ut denne,må lakke øye lokka dine da:) Noen planer for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 tøff denne da! som sagt, lakke øyelokka dine samt nederste del av fanger/kanaler, så er mye gjort i mine øyne iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Winther Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 Ja jeg vurdere å lakke Fanger\kanaler, men er ikke sikker, vett ikke om d blir tøffere en me sort, for jeg liker den igrun godt som den er, eneste som er planen forløbi, er senking 35-50(45) rette en bulk og kansje noen små detaljer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 kult.. det viktigste er jo at DU er fonøyd og at du har bilen akkurat slik DU vil ha den! ang senking har jeg 45/10 på min touring, så tror det blir fett med 50/35 på din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå