Gå til innhold

Ekstern Antenne Radar varsler?!

vetu03
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Lurte på om noen her inne hvet om det er mulig å få tak i ekstern antenne til radar/laser varslere?! F.eks til Whistler xtr 325..

Hvet det er mulig åfå tak i antenne til fotoboksvarslere.. Men har ikke funnet noen til radar/laser varsler enda..

Dette fordi det dakan være mer aktuelt å felle den inn et sted enn å ha den på dashen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lett rundt, men ikke funnet!!! Har radarvarsler, men lurer på om det finnes en ekstern antenne du kan koble til den. Så man får bedre signal når man har innfelt varsleren et sted. Sånn som man får på GPS og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er det jeg ikke hvet... Tror kanskje jeg bare skal sende mail til whistler jeg.. Så hvet de det sikkert!

Tenkte bare jeg skulle spørre her, fordi det er vel ikke så opptimalt å f.eks felle den inn under kjøre computeren eller noe sånt. Blir vel dårlig signal på den da.. Så det var da jeg skulle hatt en ekstern antenne "hvis det finnes" som jeg la et annet sted.

Hvet bare jeg har sett det til mange fotoboks varslere, så tenkte kanskje det var en mulighet til radar/laser varsler også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...