Gå til innhold

S: E30 327i


JulianS
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en 4-dørs 85' 320 med nyere 325 motor(fordeler foran på toppen) med diesel veiv... jeg har ikke startet den opp enda men regner med å få jort det i dag da jeg må legge opp litt elektrisk først bilen skulle vistnok gå bedre enn en original 325 så om det er høere stempler, lengre råder eller om blokk/topp er tatt av en del det vet jeg ikke men finner jo ut det i dag;) Den er ikke godkjennt med 2,5 men hvagjør vel det;)

Må ha bilen vekk, har ikke plass... dessuten vil jeg helst bare ha 4 syl. men skulle gjerne beholdt denne bilen selv, den er så å si rustfri. det er rust og bulker på venstre forskjerm så den bør byttes, så er dette en j***** fin bil... det som jeg har funnet av rust ellers er en bitteliten flekk på høyre forskjerm 20 x 5 mm... er en liten bulk under lykta på hjørnet h. bak... ellers er bilen fin i lakken

(veldig fin til å være firedørs:))

byttet varmeapparatregister i går, han som hadde bilen før hadde tatt ut alt av intereør samt dashbord, og tatt noe rust i gulvet så fr jeg la inn tepper osv tokjeg en del bilder(å det er strøkent)

Må sette in dashbord å litt småfiks på torsdag...

Kan evt få med to sett hjul, slitte toyo proxxes r888 (fortsatt mye moro) eller gode pigghjul på bbs 15"

Ring for mer info, er ikke sikkert jeg har fått med alt...

Bilen ser ikke veldig bra ut på disse bildene men den er i god stand, spessiellt karr. skal også ta bilder av hjulbuene, der er det helller ingen rust:)

Motoren har gått rett over 200k forresten, å bilen 250k

20000 eu godkjent evt med skilter... de ble tatt av i 2006

ring meg på 41214062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...