RuneH Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 Bilen er sort med lyst interiør og har gått 225000km. Nye sommerdekk på M5 felger, bra vinterdekk. Nye dempere, clutch og skiver og klosser foran. Bilen selges med mangellapp på EU kontroll. Fikk annmerkning på bremser bak, foringer bak og frontrute. Det følger med nye bremser bak og nye giroverføringer med short shift. Legger ved et bilde av rusta rundt tanklokket. Bildene er tatt med kameratlf, så kvaliteten er deretter... Selges kun kr 30000,-SOLGT! Tlf: 91846669 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibby Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 hvordan er det med rust? hvor mye for bilen ferdig godkjent? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 er det ein orginal 535? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneH Skrevet November 8, 2007 Forfatter Share Skrevet November 8, 2007 Det er en original 535. Det er noe rust nederst på dørene, men det er verst rundt tanklokket. Mulig det går kun med sandblåsing, men jeg er redd det må sveises litt. Jeg selger bilen fordi jeg har mistet lappen, ellers ville jeg beholdt den og satt den i stand. Er ikke mye som skal til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneH Skrevet November 11, 2007 Forfatter Share Skrevet November 11, 2007 Løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg