ante Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Kan noen fortelle meg hvor sikring F75 ligger (X10017) Vifta slår ikke inn ved temp over 104 grader c. Heller ikke på andre grader eller når ac setter igang! Jumper på termokontakten så slår det i releet på viftemotoren men vifta starter ikke. Må bare vite nå om den får strøm inn på releet fra sikring F75.. Mistenker defekt viftemotor og motstandspakke.. Noen som vet??
derrick Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Det er vel ikkje el. vifte hvis det er radiatorvifta du tenker på. Er vel viskosevifte. Denne varer ikkje evig, koster vel ca 1500kr for ny.
ante Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 Jo, her er det el vifte, + viskose vifte.. den el vifta skal slå inn på temp over 104 grader.. Det er værtfall det koblingskjema sier... Men har funnet ut hvor sikringen til vifta er, ligger bak hanskerommet... Det eneste som gjenstår nå er se om den er hel og har strøm. Hvis den har det så er vifta defekt...
Bjørner Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Vifta til klimaanlegget er elektrisk, det som ligger rett inna for nyrene. Jeg har bytta denne på min, va gått i stein. Tror ikke d er helt uvangli..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå