Audiobahn Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Jeg har akkurat hatt E36'n min på EU kontroll. Det gikk bra, bortsett en 2'er feil.. Må bytte bærekulene foran. De var veldig slitte fikk jeg høre. Noen som kan fortelle meg litt om disse? Har ikke så mye greie på sånt. Kommer jeg til å merke forskjell på bilen etter bytting? Hvordan kan man merke at disse er dårlig? Fikk pris på ca 2000,- å bytte. Takker for svar=)
eriklepe Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 dunkelyder forfra idet du kjører over kanter o.l er et sikkert tegn. Disse er forbruksvare på e36. Du kan enten bytte hele bærebro eller kun bytte kulen (da trenger du presse). Et verksted gjør dette kjapt.
marararius Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Jeg må bytte bærekulene på min også. Merker endel risting i rattet nå, og den vingler litt .. Håper dette blir bedre etter jeg har fått byttet de
en325ic Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 på jobb har vi et spesial verktøy til dette. jeg byttet kulene på begge sidene på min bil å brukte 15-20 min. går fort å jøre dette me spesialverktøy:)
Audiobahn Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 Tusen takk for svar.. Blei en god del klokere!! =)
StianA Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 ingen som har en diy på dette vel? og hvor mye koster delene da? må skifte dette på en e36 nå..
Audiobahn Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 Jeg ringte til Motortechnik(bmw spesialisten) En bærekule kostet ca 250 kr, så ikke så veldig stort innhogg i lommeboka.. =)
marararius Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Nei, det er værre med jobben å få byttet de, om man ikke gjør det selv.
StianA Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Nei, det er værre med jobben å få byttet de, om man ikke gjør det selv. litt ot men har da sett deg mange gager på lasses i den bilen?
Thunegutt Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 jeg ville kjøpt "fast" kule som E30 har. originale E36 kuler står i gummi som beveger seg en del. faste kuler selges bla på mekonomen
turn-in Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 Eller forsterkede, mener det er mekonomen som har det.
The StigMeister Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 Jeg måtte bytte den ene bærekula fremme, og det kom totalt på 1200 gjordt på verksted. Syns det er dyrt jeg
Adder Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 jeg ville kjøpt "fast" kule som E30 har. originale E36 kuler står i gummi som beveger seg en del. faste kuler selges bla på mekonomen Lurer på om ikke de kulene fra e30 er for små til å passe i E36-armen. Dette løses visst med å bytte til bærearmer fra E30 som i seg selv passer rett på E36.
Thunegutt Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 kulene fra e30 passer ikke nei. men må ikke bytte lenkearmer fra E30, da det er forskjell på vinkelen kontra E36... en får kjøpt faste opphengskuler til E36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå