Rabies Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Med risiko for å bli henrettet ved nakkeskudd av ''der originalpolizei'' lurer jeg på om noen her inne har prøvd å montere LSD lambodører på en E36 compact? Det står at det er bolt on men jeg har hørt at forskjermene på enkelte modeller må modifiseres uansett.
Stramvaier Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 kompis av monterte det på sin golf 4 og det skulle også være bolt n men det var det helt klart ikke. sinnsykt mye jobb og en del ombygging i skjemen
conan Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Vurdert lambo på e-30 caben min oxo. Tro hvor dette selges og til hvor mye, og om det passer rett på uten modding.
Stramvaier Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 www.lsddoors.com finner du den største og beste leverandøren av lambodoors. har kan du finne ut hvem biler de leverer til. finnes og univrsalkit, men her er det nok mye modifisering for å få det til å passe
Rabies Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 styling-tech.no har til min i hvertfall. Men hvis jeg må modde noe jævlig så blir det litt for dyrt tror jeg. Men det er jo dritkult med lambo da.
Mikke1981 Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Jeg oxo synnes det er stillig med lambo dører:) Kjøp et skikkelig kitt å kjør på
Rabies Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 Ja. må nesten ha det etterhvert. men først felger, nye lykter rundt hele, og bodykit.
Ole@Automote Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Jeg har montert LSD lambo doors på e36 coupe og det er ikke bolt on! En del ting som må gjøres, er langt i fra umulig bare mye arbeid http://www.bilbyggeriet.no/public.aspx?pageid=34689
Rabies Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 Ble en feit coupe i hvertfall da. Regner med at det var fasongen på skjermene som var problemet da. eller?
Ole@Automote Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Skjermene er ikke så vanskelig å få til må bare kutte vekk litt på innsiden sånn att Lambo hengslene får plass, det verste er tilpassning er en del jobb å få alt rett.
Rabies Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 Ok. Hvor mye regner du med at jeg måtte ut med for å få jobben gjort på compacten min da? Hos noen som er seriøse, ikke noen som sier at ''det kan vel ikke være så vanskelig'' og så fucker opp bilen min.
Fliid Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Off topic så og si. Hører dette overhode hjemme på en tysker? Slutt å tull a.
Rabies Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 *sitat Rabies: Henrettet ved nakkeskudd av ''der originalpolitzei''...* Hehe, vet mange her inne er skeptiske til ''utlendinger'' på BMW, men jeg syntes det er drittøfft jeg. Smak og behag.
Fliid Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 hehe, følte det bare måtte sies Er nok noen fler som brant inne med akkurat dette. Men smak og behag som du sier Har ingen selv erfaringer med montering av lambo på BMW, men etter hva jeg er blitt fortalt og som du har sett av responsen her så er det ikke bolt on. Det må legges noen timer bak dette for å få det ordentlig til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå