Sir Amp Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Hei! jeg har litt trøbbel med min e28 og skulle gjerne visst hvordan noe funker når det er i orden... jeg hadde vært utrolig takknemmelig hvis noen med en e28 kunne ha tenkt seg å: Med varm bil og vifta på full guffe, trekke ut den elektriske tilkoblingen til ventilen (som er tilkoblet en slange fra motor og en inn torpedoveggen) Det er hurtigkontakt på ledningen så er bare å dra ut og enkel å sette på plass igjen, og fortelle hva som skjer? Sånn jeg ser det er det 2 muligheter: luften blir varm eller luften blir kald. håper noen kan hjelpe meg tusen takk
Sir Amp Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 ok tusen takk for svaret, da er ventilen gåen da, er det mulig å fikse den eller må jeg kjøpe ny?
BMW 2002 Fredrik Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 Som oftest ruster den bare fast i en posisjon. Så det kan hjelpe å ta den av ventilen og se om du klarer å løsne på mekanismen. Men den delen koster ikke mange kronene da....
Sir Amp Skrevet November 9, 2007 Forfatter Skrevet November 9, 2007 Tusen takk, det ble løsningen, å skru fra hverandre hele greia og rense den og gi den en omgang med crc. tusen takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå