j_b Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 sett 1:felgene er strøken og er uten noe merker for skader. det sitter goodyear f1 dekk 235/35foran og 265/30bak, med 6-8mm mønster foran, og ca 4-5mm igjen bak. priset til høyeste bud over 12000,- sett2: er med michelin pilot sport 225/35 med ca 4-6mm, bak å må dekkene byttes. felgene foran er strøken begge to, bak er det noe smått skader begge to, ikke noe stort. priset til høyeste bud over 9000,- de har sittet på en e46 m3, og ET passer til de fleste 3-serie. jeg har sett disse felge sitte på en vanlig 318ci eller 320ci, men vet ikke om de har gjort noe for å få dem sitte på. jeg vet ikke om de passer på noen andre biler eller ikke, så hvis du lurer på om de passer til din bil, må du nok finne ut selv felgene er orginale og er ikke billige kopi felger. felgene ligger i oslo og må hentes. sender ikke. kan bytte mot BBS 19" med eller uten dekk. send pm eller ring 93244130, sms blir ikke svart, så ikke kast bort dine penger på det. dette er ikke skade på felg, men bare på lakken.
j_b Skrevet November 9, 2007 Forfatter Skrevet November 9, 2007 ingen som trenger felger med sommer dekk i vinter?
j_b Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 Solgt eller?18" det er snakk om? innpress? disse er solgt for lenge siden. og det er 19" men jeg har 18" tilsalgs også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå