maasoey Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 Svigermors! http://www.ba-avis.no/nyheter/article118124.ece
BoSJo Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 He he, da blei vel hun skikkelig fornøjd og glad for sin svigersøn Bra der ikke var person skade Hvad skjete helt nøjagtigt?
maasoey Skrevet November 8, 2007 Forfatter Skrevet November 8, 2007 BoSJo skrev: He he, da blei vel hun skikkelig fornøjd og glad for sin svigersøn Bra der ikke var person skade Hvad skjete helt nøjagtigt? Svigers goes pro på vinterføre! Jeg bare satt på Men faen. Syk følelse å ha glassbiter i kjeften mens man henger over en annen person etter setebeltet! Men å se det fra en annen vinkel: Hvordan i (unnskyld uttrykket) _helvete_ klarte hun å få sleng på bilen på en rett strekning? Jeg må bare si en ting: Bruk setebeltet!
maasoey Skrevet November 8, 2007 Forfatter Skrevet November 8, 2007 kazynor skrev: hehe YESS! en mindre renault i verden Haha. Så jævlig sant
crom Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 Bra det gikk bra med dere alle. Regner med hun var rimelig hysterisk i etterkant
Bjørner Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 Har selv hengt opp ned i bilbelte i en gammel Golf 1, meget surrealistisk ja . Brukt bilbelte! Forhjultrekker ender gjerne slik hvis man ikke holder hode kalt på slaps føre. Det som skjer at forhjulene får sørpeplaning og bilen tar retning over i motsatt kjørefelt eller mot grøfta. Sjøføren slipper gassen og drar i rattet, da hjulene tverrer skyver den sørpa bort og vips er dekkene på bar asvalt og full 'tracktion' igjen. Hva som da skjer videre kan overlates til fantasien...... har erfaring
opt Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 du kan melde henne på et glattkjøringskurs som julegave, da blir hun sikkert glad skal vel ikke si så mye jeg da, fikk planing på alle 4 på slapseføre i påska i fjor, endte med totalvraking til mitt forsvar vil jeg påberope en veldig ujevn og sporete vei.
maasoey Skrevet November 8, 2007 Forfatter Skrevet November 8, 2007 Hehe. Jeg ropte sikkert 3 ganger: KONTRA! Hun slapp gassen, og bremsa! Og i tillegg så svingte hun feil vei.. -.- Men det gikk som det gikk. Forsikring er en fin ting
Brekke Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 haha, jaja, satt faktisk å ledde av det her når jeg så svara og posten... Men bra det gikk bra No hard feelings!
knut_olestad Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Tractioncontroll og antiskrens er en fin ting for svigermødre
Azeton Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Kanskje du burde ta henne med på en tur og lære henne å slenge litt?! Øvde litt på og slenge med en Toyota rav 4 med svigers og sønnen hennes i bilen en gang jeg Gjett om det var populært
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå