Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  BoSJo skrev:
He he, da blei vel hun skikkelig fornøjd og glad for sin svigersøn :lol:

Bra der ikke var person skade :)

Hvad skjete helt nøjagtigt?

Svigers goes pro på vinterføre!

Jeg bare satt på :P

Men faen. Syk følelse å ha glassbiter i kjeften mens man henger over en annen person etter setebeltet! :shock:

Men å se det fra en annen vinkel:

Hvordan i (unnskyld uttrykket) _helvete_ klarte hun å få sleng på bilen på en rett strekning? :P

Jeg må bare si en ting:

Bruk setebeltet!

Skrevet

Har selv hengt opp ned i bilbelte i en gammel Golf 1, meget surrealistisk ja :? . Brukt bilbelte!

Forhjultrekker ender gjerne slik hvis man ikke holder hode kalt på slaps føre. Det som skjer at forhjulene får sørpeplaning og bilen tar retning over i motsatt kjørefelt eller mot grøfta. Sjøføren slipper gassen og drar i rattet, da hjulene tverrer skyver den sørpa bort og vips er dekkene på bar asvalt og full 'tracktion' igjen. Hva som da skjer videre kan overlates til fantasien...... har erfaring :shock:

Skrevet

du kan melde henne på et glattkjøringskurs som julegave, da blir hun sikkert glad 8) skal vel ikke si så mye jeg da, fikk planing på alle 4 på slapseføre i påska i fjor, endte med totalvraking :( til mitt forsvar vil jeg påberope en veldig ujevn og sporete vei.

Skrevet

Hehe.

Jeg ropte sikkert 3 ganger: KONTRA! :P

Hun slapp gassen, og bremsa!

Og i tillegg så svingte hun feil vei.. -.-

Men det gikk som det gikk.

Forsikring er en fin ting :P

Skrevet

haha, jaja, satt faktisk å ledde av det her når jeg så svara og posten...

Men bra det gikk bra ;)

No hard feelings!

Skrevet

Kanskje du burde ta henne med på en tur og lære henne å slenge litt?!

Øvde litt på og slenge med en Toyota rav 4 med svigers og sønnen hennes i bilen en gang jeg :lol: Gjett om det var populært :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...