Jokke Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 Motoren ble kjøpt av meg i mars 2004 og sto da i en e28. Den ble da plukket ut av bilen pga at bilen skulle totalrenoveres. I 2002 ble motoren totaloverhalt og har kviteringer på over 30000,- fra denne overhalingen. Jobben ble gjort av Cylinderservice og Autotrim i Trondheim. Alt er tilpasset e28.. prisen er 15000,- kan selges med svinghjul, clutch og girkasse fra 535!
AlpinaE28 Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 har du lagt oppussingsprosjektet på hylla da eller? siden du skal selge motoren mener jeg?? hvor langt har motoren gått etter overhaling? har du et tlf nr du kan bli kontaktet på?
Jokke Skrevet November 9, 2007 Forfatter Skrevet November 9, 2007 hei! e28en nermer seg sakte men sikkert "ferdig" , men vurderer en annen type motor til den.. Er ikke sikker på hvor langt motoren har gått etter overhaling, men det kan ikke være mye siden bilen hadde vert avskiltet etter teknisk kontroll ett år før jeg kjøpte den, altså i 2003 en gang. Kvitterigenne jeg har er fra 2002, så da har den vel vert i drift mer eller mindre ett år etter overhaling. motoren sveiv utolig fint!! sender tlf på pm..
AlpinaE28 Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 hvordan gikk det med det telefonnummeret??
Jokke Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Skrevet Desember 6, 2007 motoren er fortsatt til salgs, da kjøper ikke er sikker på om han skal kjøpe eller ikke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå