Fliid Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 Skru den inn i den påsveisede mutteren som er over hullet ja Bare pass på å ikke få for svær eller for liten mutter.. Dette kan gi deg litt trøbbel med tanke på målingen lambdaen gjør. En mutter som er bittelitt høyere enn selve gjengepartiet er ett godt utgangspunkt til en bra avlesning for lambda Kan ta ett par små mål i morgen, har liggende en eksos som er gjort det samme med. fungerte ypperlig da:)
OverKill Skrevet November 14, 2007 Forfatter Skrevet November 14, 2007 Det hadde vært kjempefint! Tusen takk for hjelpen så langt
Fliid Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 tta litt fort å galt her. Mutter på ca. en halv cm tykk gjør susen. Kan få tatt ett bilde tenker jeg. Min mutter er 24 mm utvendig.
OverKill Skrevet November 15, 2007 Forfatter Skrevet November 15, 2007 Tusen takk, hadde vært kjempeflott med et bilde altså !!!
Fliid Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Ska få ordna det. Lite elektronisk anlagt, men fikser det
OverKill Skrevet November 15, 2007 Forfatter Skrevet November 15, 2007 Har en M20B20, faktisk laget i 09/1987, altså første måneden faceliften var ute å lufta seg. Den har ogrinalt katalysator, det samme gjelder M20B25. Gikk over til Motronic styrings system versjon 1.3. Der er grunnen Fant på koed.dk at m20 med katalysator kom 9 mnd i '89, så skjønner ikke helt det der !!!
Fliid Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Kan godt hende jeg tar feil, tatt feil før jeg
OverKill Skrevet November 15, 2007 Forfatter Skrevet November 15, 2007 Ikke godt å vite! Fins altfor mye info her og der, men ville tro koed vet hva de snakker om...
Fliid Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Ja, men koed har hatt skrivefeil før de hehe, nei, jeg trodde nå det var slik jeg sa. Men kan godt hende det er blitt litt miks. Er som du sier, mye info her og der. Men men, like jævlig sitter du med en motor med ledningsnett med lambda som du skal bygge om til 2.7, men du har en eldre eksos (uten kat). Sagt hvordan dette løses og skal få ordnet bildet.
OverKill Skrevet November 15, 2007 Forfatter Skrevet November 15, 2007 Hehe, stemmer det!!! Takk for tipsa ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå