axl Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 har denn lille tv/navigasjon skjermen med kassett ved siden og cd veksler i min e46m3. noen som vet om den store 16:9 skjermen med cd bak skjermen er plugg og play å montere i, eller trenger en noe mer?
hav Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Hei Jeg vet at den mellom store 4:3 skal være plugg and play. Men det er bare å ringe bmw og oppgi chassinr så kan de svare fort på det Har en 4:3 tilsalgs,se under deler selges. Den selges billig. Mvh Hav
axl Skrevet November 9, 2007 Forfatter Skrevet November 9, 2007 er vel 4:3 skjerm jeg har. den er vel litt over halvparten så stor som 16:9 skjermen
haugejan Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Dette er plug and play. Har gjort det sjølv på min. Du finne skjermer på ebay.de og ebay.com.
axl Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Skrevet Desember 8, 2007 har nå byttet ut 4:3 skjermen med kasett med 16:9 skjerm med cd spiller bak. men når jeg prøver å velge cdspilleren får jeg beskjed om no tape. den tar i mot cdplaten.kommer no disc akkurat når jeg tar ut platen igjenn, men ellers no tape. noen som vet om det er noe som må omprogramerest, eller noe mer som må byttest siden det var kasset før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå