artax Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 hei min e34 520 90 mod, har flatt batteri og dermed får jeg ikke opp låsen i døra er det noen her inne som vet hvordan jeg kan få fikset dette problemet. hehe det haster litt da bilen står i veien for noen arbeidsfolk som skal asfaltere. tusen takk for all hjelp
StianA Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 går det ikke ann og låseden opp med nøkkelen i døra da? går i hvertfall på e36 men hvis jeg ikke tar alt for feil er det kanskje denne typen man må holde dørhandtaket opp også låse opp? ikke bli erg hvis jeg tar feil.
BoSJo Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Husker ikke helt, og klarte ikke å finne igjen linket som viser det nøjagtigt. Sæt nøkkel i og vri så langt du greier, løft da op i håndtaket Eller Sæt nøkkel i, løft op håndtak og vri så langt du greier Må gjøres i Føre dør eller passager dør....husker heller ikke helt Men det skal virke
BoSJo Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Ellers kan du krype unner bilen og sette på start kabler direkte på dynamo, eller åpen bagage luka og ta ut pæra der, finne ut hvem som er + og sætte på litt strøm der, bare nok til å aktivere sentrallåsen.
BoSJo Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Kansje du må synkronisere låsene etter på (Når du har strøm på bilen igjen) Sæt nøkkel i passager dør, vri helt rundt til dobbel lås og hold den der i et par sekunder, da skulle alle låse vere synkroniseret igjen. Self. må alle døre og bagage luke vere lukket.
StianA Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Husker ikke helt, og klarte ikke å finne igjen linket som viser det nøjagtigt.Sæt nøkkel i og vri så langt du greier, løft da op i håndtaket Eller Sæt nøkkel i, løft op håndtak og vri så langt du greier Må gjøres i Føre dør eller passager dør....husker heller ikke helt Men det skal virke jess da hadde jeg jo rett da:P
artax Skrevet November 9, 2007 Forfatter Skrevet November 9, 2007 gull fint tusen takk for hjelpen folkens takker og bukker
ehrnst Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Kansje du må synkronisere låsene etter på (Når du har strøm på bilen igjen)Sæt nøkkel i passager dør, vri helt rundt til dobbel lås og hold den der i et par sekunder, da skulle alle låse vere synkroniseret igjen. Self. må alle døre og bagage luke vere lukket. gjelder dette når e30 har gått i "dead lock" og?
BoSJo Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Veit ikke hvad Dead Lock er, eller hvad du mener med det men E30 og E34 er veldig lik på det elektroniske, så kansje?
bjalle Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 dead lock er vel at dørene ikke går å få opp innvendig,pinnen i døra og håndtaket virker ikke så (tyven)må krype inn gjennom glasset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå