oxygaxe Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Hvor får man kjøpt slikt med god kvalitet til en overkommelig pris?
Frode_E30 Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Grenrør uten uttak for ekstern wg får du kjøpt overalt. Noe verre med ekstern wg.
oxygaxe Skrevet November 9, 2007 Forfatter Skrevet November 9, 2007 Bare gi meg et eksempel Er det noe problem for en dyktig sveiser å bygge om med ext wastegate?
Frode_E30 Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Bare gi meg et eksempel Er det noe problem for en dyktig sveiser å bygge om med ext wastegate? adekk, kimmit, og de fleste har grenrør til e30. Om du handler på ebay kan du gjøre deg et kupp. Ingen problem å få til uttak til ekstern wg, men vet ikke helt hvordan det blir med flow..
e30 tic Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Hvor får man kjøpt slikt med god kvalitet til en overkommelig pris? jeg har en tung solid sak som passer m20, men det er manifoild med uttak for ekstern wg.. solide saker som verfall ikke sprekker. skal du ha skikkelig grenrør meg ekstern wg koster det en del om du ikke lager selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå