andybooy Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 hallo, jeg har en e30 jeg har lyst å bygge m50 motor lr noe i, noen som vet om jeg får euok bilen med denne motoren? bilen må euok før jeg får skilter:p men har plokka ut m20 motorenxD å vet ikke om jeg gidder putte den på plass ned i bilenxD
en325ic Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 har du tenkt å få dette godkjent da? vist du får d godkjent så går den jennom pkk
Sir Hofstad Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Er 320? Skulle være mulig å få godkjent nyere motor under 15% regelen om motoreffektøkning.
eriklepe Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Dvs har du en 320 må du godkjenne den som 325( hvis du bygger om til m50m25 motor da). Bremser, stabstag, fjørben må da oppgraderes til 325 størrelse. Med dokumetasjon fra BMW, men har hørt det holder med utskrifter fra etk. Da har du ihvertfall ditt på det rene, men mange biler går igjennom eu selvom de ikke er godkjent med m50 motor.
Sir Hofstad Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Har jeg forstått det rett er det visst enklere hvis du setter inn en nyere motor av samme størrelse.
andybooy Skrevet November 9, 2007 Forfatter Skrevet November 9, 2007 ja for jeg mener de må da gå ant å få bytta motor uten at man må gokjenne på nytt liksom vis de er samme motor bare nyere alså, man må jo ikke gokjenne om man bare bytter motor til en av samme modell, så skulle jo kansje være samme med en nyere også? vet ikke helt jeg:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå