2M@s Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Hadde ett lite impulskjøp idag, kjøpte en 95 mod 750 ila med 180000 på tellern.. Falt helt for bilen da jeg prøvekjørte den, så jeg måtte bare ha den. Helt fantastisk kjørekomfort, litt annerledes enn E36 coupeen min.. Den legger jeg forøvrig ut for salg om ikke så lenge, så hvis noen har lyst på en 320 ia i GOD stand er det bare å skrike ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Gratulerer=) 750 er TØFT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Helt fantastisk kjørekomfort, litt annerledes enn E36 coupeen min.. Blir jo litt som å sammenligne ett hus med en skyskraper, så det tror jeg på ! Grattis med ny bil! Får vi se bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2M@s Skrevet November 11, 2007 Forfatter Share Skrevet November 11, 2007 legger inn bilder i morgen, får skiltene da.. Har aldri lagt inn bilder her men får vel til regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 grattis med nytt flaggskip! Er den grå med 20" alpina ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 Et lite impulskjøp? ville vell heller ha kalt det et stort ett i dobbel betydning Uansett grattis med nytt flaggskip, sikkert rått å legge denne skuta sidelengs etter vinterveiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 grattis med nytt flaggskip! Er den grå med 20" alpina ? Håper det. Den så meget ryddig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 Gratulerer med kjempe bil. 750il er litt av en skute! Skjønner godt at du ble frelst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2M@s Skrevet November 13, 2007 Forfatter Share Skrevet November 13, 2007 Tok noen bilder idag, tatt med dårlig mobilkamera.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2M@s Skrevet November 13, 2007 Forfatter Share Skrevet November 13, 2007 Kom ikke noen bilder, hvordan legger man ut bilder her?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2M@s Skrevet November 13, 2007 Forfatter Share Skrevet November 13, 2007 Glem det, fikk til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 legg ut bildene da;) grattulerer med ny bil da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 her er en liten guide til hvordan du legger ut bilder dersom du ikke klarer det;) http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=21711 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2M@s Skrevet November 13, 2007 Forfatter Share Skrevet November 13, 2007 ges.bimmers.no/files/ob7o87qh5hsb3z9qjybk.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2M@s Skrevet November 13, 2007 Forfatter Share Skrevet November 13, 2007 grattis med nytt flaggskip! Er den grå med 20" alpina ? Nei, denne er hentet fra sverige for en uke siden, vet ikke hva je skal kalle fargen, men den ser lilla/grå ut.. Ikke spesielt fete sommerfelger, så jeg må nok ut å handle når våren kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå