-2r Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Noen som har montert dette før? Hvor kan jeg trekke kabel gjennom torpedoveggen, og hvor er det mest hensiktsmessig å plassere støpselet til vifta?
KAHenriksen Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 tja, opp under hanskerommet inn mot midtkosollen er jo ganske hensiktsmessig. da er det ikke i veien. penest blir kanskje under et av setene om dette er mulig.
-2r Skrevet November 10, 2007 Forfatter Skrevet November 10, 2007 tja, opp under hanskerommet inn mot midtkosollen er jo ganske hensiktsmessig. da er det ikke i veien. penest blir kanskje under et av setene om dette er mulig. Er det ferdig hull her, eller må det lages til?
budda1 Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Du går inn i bunnen av X boksen under under luftfilteret til cupeen på høyre side.Den beste monteringen av viften er helt nede på høyre side på passasjersiden.Se på defa sin hjemme side under spesifikke bilmodeler.
-2r Skrevet November 10, 2007 Forfatter Skrevet November 10, 2007 Du går inn i bunnen av X boksen under under luftfilteret til cupeen på høyre side.Den beste monteringen av viften er helt nede på høyre side på passasjersiden.Se på defa sin hjemme side under spesifikke bilmodeler. okei. Regner med det er en gummipropp el.l. som kan fjernes og kabel trekkes gjennom.. Er det bare å skru fast festebraketten til kupevifta som vist på bildet her? http://wup.defa.com/en/pdf/8001100.pdf Er litt skeptisk til å kjøre inn tre skruer her. ikke fare for å treffe noe som ikke bør treffes?
budda1 Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Hvist du skal ha den på den siden som bildet viser kan du feste den i lille delen som kan taes av ved å løsne en skrue helt forran for så å sjyve den bakover.Jeg festet ovnen nede ved gulvet fordi den blir mere skjult da.For å feste borret jeg litt større hull i 8 kronestykker som sjiver på hver side av teppet.
-2r Skrevet November 10, 2007 Forfatter Skrevet November 10, 2007 Hvist du skal ha den på den siden som bildet viser kan du feste den i lille delen som kan taes av ved å løsne en skrue helt forran for så å sjyve den bakover.Jeg festet ovnen nede ved gulvet fordi den blir mere skjult da.For å feste borret jeg litt større hull i 8 kronestykker som sjiver på hver side av teppet. Frekk patent:D Du har ikke bilder av hvor du plasserte vifta forresten? har ikke helt bestemt meg for hvor jeg vil ha den...
budda1 Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Defas hjemmeside monteringsanvisninger så bilspesifikke.
-2r Skrevet November 10, 2007 Forfatter Skrevet November 10, 2007 nå er jeg med. må ha lagt om på sidene, så er ikke helt slik du forklarer. må inn på forhandlersiden først. latterlig at disse linkene ikke ligger under "support"...
Captain Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Anbefaler også selve vifta under et av forsetene...litt mer "stilrent"
-2r Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 Ikke så dumt, i allefall hvis du skal ha den klumpen som er avbilda:D Har kjøpt slim-utgaven av vifta, syns ikke den ser så ille ut, så spørs om det ikke blir slik som på bildene...
-2r Skrevet November 13, 2007 Forfatter Skrevet November 13, 2007 Her er linken om noen andre skulle ha behov for det: http://www.defa.com/wup_files/80.pdf Det var litt kål å få gjennom kabelen som skal gjennom torpedoveggen og inn til kupevifta. Her må en fjerne venstre kupefilterboks og lokket under her for å kunne se hvor en borrer når skal lage hull i torpedoveggen og plasten på innsida. Brukte en tynn stålstreng for å tre kabelen. Lønner seg å være to! Jeg er absolutt ingen mekaniker men det var ikke noe stress å få montert dette. Tok bare litt tid, samt at du bør ha tilgang til grav/løftebukk og en 20mm borr el. l. Anbefales! Var utrolig digg å sette seg i varm bil idag når det var 10 bitre blå ute
budda1 Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 Varm kupe er utrolig bra om morgenen når det er kalt ute og så slipper man å skrape is.Min beste investering til bil.
-2r Skrevet November 13, 2007 Forfatter Skrevet November 13, 2007 Helt klart! Har motorvarmerkontakt på jobb, så bilen er isfri og kupeen holder 20C hele vinteren
budda1 Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 Jeg skal også prøve å få til noe på jobb,men det viktigste er om morgenen.Slippe is både uten å inne på frontruta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå