Gunnar Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Var innom en BMW-forhandler i Sverige for å få slått på autmatiske kjørelys ("ljusautomatik"), men de fikk visst nok ikke opp noe valg for dette. Hvordan gjør man dette på E38? Finnes det en alternativ lysbryter slik som på andre modeller?
Bonden Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Vil tro det kodes på samme måte som på E39 .Med DIS eller GT1 tester.
Gunnar Skrevet November 10, 2007 Forfatter Skrevet November 10, 2007 Ja, men Bilsalongen Grästorp (BMW-forhandler i Sverige) sa at det ikke kom opp som valg..? Er usikker på hva slags utstyr de hadde (liten sjappe uti gokk), men slikt burde de jo ha kontroll på. Får allikevel kanskje bare høre med Morris hva de sier om det. Bilen skal dit den 23. nov. uansett.
Captain Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Det kan ikke være at du må bytte selve bryteren da? Vet dette er tilfelle på en del andre importmodeller, fra andre merker vel og merke.
Gunnar Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 Det var det som var tanken min også, men Geir Ove hos Koed fant ikke noe erstatningskit i ETK heller.
Captain Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Hørt med Alf da? E38 er vel "gammel nok" til at han har litt peiling på den
Ellingsen B. Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Hørt med Alf da? E38 er vel "gammel nok" til at han har litt peiling på den han tror jeg har mer peil på e32
Captain Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Hehe, ja, er vel mer BMW av den gamle skolen det går i der i gården...men skader jo ikke og høre, kan være han har vært borte i noe lignende tidligere
mhane Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Min 99 mod er bruktimportert og har det valget. Jeg valgte å ikke ha automatiske kjørelys, men det er nå mitt valg Har ikke vært innom på noen dager så skjønner at det har skjedd ting her. Grtaulerer med ny bil Gunnar. Riktig bil, men med feil drivstoff
Gunnar Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 Grtaulerer med ny bil Gunnar. Riktig bil, men med feil drivstoff Takk for det! Neida, har helt riktig lyd, og 728ia går likt som 730da fra 0-120. 728ia har også høyere toppfart, så her er alt riktig bortsett fra forbruket! (og forbruket er faktisk også overraskende fornuftig)
mhane Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Neida, har helt riktig lyd, og 728ia går likt som 730da fra 0-120. 728ia har også høyere toppfart, så her er alt riktig bortsett fra forbruket! (og forbruket er faktisk også overraskende fornuftig) Gi meg en lyd når du får den ned mellom 0,65 og 0,68 på langkjøring og med en enkel og billig chip kan ta ut 40hk ekstra så kan vi snakkes... he he ikke vits å dikskutere dette med meg, jeg er så diesel frelst at selv de beste argumenter faller for døve ører... Så forresten ut som en meget pen bil, selv om avateren er liten. Misunner deg de enderøra, her må jeg modifisere til doble stusser som vises ser jeg. Samme farve som meg eller? (da fikk jeg enda en unskyldning for å legge ut bilde av de nye vinterdekka )
Ballder Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Ja, men Bilsalongen Grästorp (BMW-forhandler i Sverige) sa at det ikke kom opp som valg..?Er usikker på hva slags utstyr de hadde (liten sjappe uti gokk), men slikt burde de jo ha kontroll på. Får allikevel kanskje bare høre med Morris hva de sier om det. Bilen skal dit den 23. nov. uansett. Prøv Homelien bil i Larvik. 33165331 Spør etter Roar. Kun gode erfaringer med dem. Topp kundeservice og topp folk på verstedet.
Gunnar Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 mhane, Hehe, da får jeg ta turen til ESS og skru opp trykket til 300 gamp. Får lage meg en tråd jeg... og her var den da: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=65044
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå