Galskap Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 må lmm brukes sammen med turbo? og skal den egentlig stå før eller etter? og kan den brukes uten? og bensinlufteren, går greit og fjerne denne?
Ballder Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Bensin lufteren kutter du ut, Lmm må brukes dersom du ikke skal ha data sprut og du kan sette den før turbo eller etter om du vil. Jeg personlig ville satt den før turbo, men er maaange som har helt feilfri erfaring med den på tryksiden. Det mest riktige er igrunn og ha den montert etter dump ventilen på trykksiden, da den ikke vil registrerer luft som blir dumpet rett ut når du slipper gassen.
Galskap Skrevet November 10, 2007 Forfatter Skrevet November 10, 2007 jeg har den før turboen.. så bensinlufteren, også kalt aktivt kullfilter kan jeg bare fjerne?
Azeton Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 jeg har den før turboen..så bensinlufteren, også kalt aktivt kullfilter kan jeg bare fjerne? Med LMM på sugeside så vil motoren få for mye bensin når dumpen åpner. motoren drukner i bensin. sånn i teorien. jeg kjørte med lmm på trykkside en stund ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå