G4RM Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Får 118d levert til uken og trenger vinderhjul raskt. Skal ha 16". Valgte å bestille uten vinterhjul fra forhandler pga pris og fordi jeg har blitt "advart" mot run-flatt dekk. GS Bildelser har en billig pakke med 229 felger, men de leveres bare med Nokian Run-flatt. I tillegg er felgene avbalansert med bly på ytterkant av felgen (sist jeg så noen som ikke limte innvendig var når jeg kjørte Volvo 242 ) Noen som vet om butikk/forhandler som har originalfelger og Continental Conti 3, og som selger dette til en fornuftig pris???
Bonden Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Du får kjøpe orginal run-flatt felger hos BMW forhandler å sette på gummin du ønsker.
Steffan C Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Kansje dette er noe for deg? Ellers så har di sikkert andre tilbud. Søk på BMW felger på finn torget, der er det mange forskjellige sjapper som annonserer
Andreas1 Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Hvor originale skal du ha felgene dine da? Skal du bare ha utseendet eller skal det faktisk stå BMW eller BBS eller noe slikt støpt i godset? Dersom du godtar look-alike kan du for eksempel bruke Johs Bjerke på Bryn (siden det ikke står hvor du bor i avateren din satser jeg på Oslo). De hadde iallefall Continental Conti 3 på lager i går
G4RM Skrevet November 10, 2007 Forfatter Skrevet November 10, 2007 Dersom du godtar look-alike kan du for eksempel bruke Johs Bjerke på Bryn (siden det ikke står hvor du bor i avateren din satser jeg på Oslo). De hadde iallefall Continental Conti 3 på lager i går Har sett på replika hos Dekkmann. Kunne få noen fine "M18" med Conti3 til 10'. Jeg er imidlertid litt usikker på kvaliteten på replika felger? Har hørt at originalfelgene skal være veldig gode??? Når jeg må betale 10.500 for originale E-87 styl. 229 m/195/55-16R nokian piggfritt RSI RFT er det kanskje like greit å akseptere Run-flatt. Kan ikke være alt for ille når det kun er 16"? Syntes også felgene er pene. Edit Fikset link til bilde.
bjalle Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 replica har ikke på langt nær kvaliteten til orginal,men fordelen er jo at det ikke koster skjorta hvis du ødelegger en felg på en fortauskant.
G4RM Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 Edit Det ble originale BMW 229 med run-flat fra GS Bildeler. KR 10.500
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå