Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dunkelyd på begge sider bak når jeg kjører på humper/ujamn veg. bilen er senket med justerbart senkesett.

alle foringer bak er nettopp bytta.

peiling på hva som må skiftest?

Skrevet

kan være tårnlager! monteringsfeil eller at disse er slitt!

er d en kraftig dunke lyd eller litt klakking du høre me vinduet åpent? har vært borti at glideran på calipperen er slitt! dette hadde jeg på min! lyden fårsvant når jeg hålt bremsa litt inne når jeg kjørte over humper!

• 3 weeks later...
Skrevet
kan være tårnlager! monteringsfeil eller at disse er slitt!

er d en kraftig dunke lyd eller litt klakking du høre me vinduet åpent? har vært borti at glideran på calipperen er slitt! dette hadde jeg på min! lyden fårsvant når jeg hålt bremsa litt inne når jeg kjørte over humper!

sjekka idag på toppen av bakdemperen, fannt ut at dei "skivene" var lagt på feil vei :oops: fekk snudd dei og tighta dei godt til! lyden forsvant ein god del,men ikkje heilt. skal ta opp og stramme meir imårra og sjå om det hjelp. viss ikkje kan sjølve tårnlageret vere gåent då?

• 1 month later...
Skrevet

heisann... du kan se på gummien hvordan den ser ut, hvis skivene kan treffe metallet rundt, bør de nok byttes ja... se skal være faste og fine... kan også sees hvis du får en til å jokke på demperen ;-)

Skrevet

okaI. då er eg rimelig sikker på at det er dei. ser ikkje gummi lenger kun metallet på lageret :? då stikker eg innom bmw imårra og kjøper 2 stk nye :wink: ber om at det er det som er feilen nå :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...