stian89 Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Har dunkelyd på begge sider bak når jeg kjører på humper/ujamn veg. bilen er senket med justerbart senkesett. alle foringer bak er nettopp bytta. peiling på hva som må skiftest?
Bjørn 320 Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Hadde samme problem som deg, var rett og slett ein skrue på ein av demparane som var begynt å løsne...
The StigMeister Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Hadde nøyaktig samme problemet. Men var bare en bolt som var løsnet slik som Bjørn320 beskriver
stian89 Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 hjullager er sjekka ja, skal sjekke om det er lause skruer på demperne når eg får god tid kan det vere tårnlager og kanskje?
en325ic Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 kan være tårnlager! monteringsfeil eller at disse er slitt! er d en kraftig dunke lyd eller litt klakking du høre me vinduet åpent? har vært borti at glideran på calipperen er slitt! dette hadde jeg på min! lyden fårsvant når jeg hålt bremsa litt inne når jeg kjørte over humper!
stian89 Skrevet November 28, 2007 Forfatter Skrevet November 28, 2007 kan være tårnlager! monteringsfeil eller at disse er slitt! er d en kraftig dunke lyd eller litt klakking du høre me vinduet åpent? har vært borti at glideran på calipperen er slitt! dette hadde jeg på min! lyden fårsvant når jeg hålt bremsa litt inne når jeg kjørte over humper! sjekka idag på toppen av bakdemperen, fannt ut at dei "skivene" var lagt på feil vei fekk snudd dei og tighta dei godt til! lyden forsvant ein god del,men ikkje heilt. skal ta opp og stramme meir imårra og sjå om det hjelp. viss ikkje kan sjølve tårnlageret vere gåent då?
///Mysild Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 jepp.... virker som det.... det kan også sees på de hvis de virkelig begynner å ta kvelden....
stian89 Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Skrevet Januar 19, 2008 hvordan kan jeg se om disse er gåene? mulig å se det fra bagasjerom eller må eg ta dei helt ut?
///Mysild Skrevet Januar 20, 2008 Skrevet Januar 20, 2008 heisann... du kan se på gummien hvordan den ser ut, hvis skivene kan treffe metallet rundt, bør de nok byttes ja... se skal være faste og fine... kan også sees hvis du får en til å jokke på demperen
stian89 Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Skrevet Januar 20, 2008 okaI. då er eg rimelig sikker på at det er dei. ser ikkje gummi lenger kun metallet på lageret då stikker eg innom bmw imårra og kjøper 2 stk nye ber om at det er det som er feilen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå