klebefix Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Betal årsavgifta i nettbanken ,skriv ut kvittering, å fax den til biltilsynet.kvifor stå i kø?
Ballder Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Behold skiltene selv. Enklest det, og helt gratis.
Gunnar Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 - Du leverer de, og henter de når du vil, så sant EU/årsavgift er OK. Ligger de over nyttår må altså årsavgift betales når de hentes. - Gir du ingen beskjed blir de destruert etter 6 måneder, men du kan gi beskjed om at de skal ligge lenger. - EU-kontroll kan tas hvor som helst, ulempen med å innlevere skilt er at du må ha prøveskilt når kontrollen skal tas. - Du bør opprettholde tyveri og brannforsikring selv om skiltene er innlevert. Kasko kan selvfølgelig settes på vent. PS: Du kan lett la det gå et par måneder over fristen for EU-kontroll uten at stort skjer.
Johnny86 Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 Skulle vært godkjent iløpet av oktober, men har nå fått brev. Jeg trodde egentlig skiltene var ganske trygge en god stund når bilen ikke blir brukt. Får se hva jeg gjør. Takk for alle svar ihvertfall.
Ballder Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Skulle vært godkjent iløpet av oktober, men har nå fått brev. Jeg trodde egentlig skiltene var ganske trygge en god stund når bilen ikke blir brukt. Får se hva jeg gjør. Takk for alle svar ihvertfall. Legg skiltene inne, så er dem trygge uansett hvor mye avskiltngsbegjæring det er på bilen. Da har du muligheten til og kjøre den til eu kontroll til våren uten og leie prøveskilt, men med en viss fare for avskilting på tur dit om du er ekstra uheldig.
Johnny86 Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 Skulle vært godkjent iløpet av oktober, men har nå fått brev. Jeg trodde egentlig skiltene var ganske trygge en god stund når bilen ikke blir brukt. Får se hva jeg gjør. Takk for alle svar ihvertfall. Legg skiltene inne, så er dem trygge uansett hvor mye avskiltngsbegjæring det er på bilen. Da har du muligheten til og kjøre den til eu kontroll til våren uten og leie prøveskilt, men med en viss fare for avskilting på tur dit om du er ekstra uheldig. Bilen står inne. Er vel ikke sånn at di bryter seg inn i garasjer for å ta dem. Er ikke noe problem for meg og levere skiltene hvis jeg bare kan hente dem igjen uten visning og mer pes enn det. Og sånn som jeg har forstått det nå kan jeg det.
Ballder Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Skulle vært godkjent iløpet av oktober, men har nå fått brev. Jeg trodde egentlig skiltene var ganske trygge en god stund når bilen ikke blir brukt. Får se hva jeg gjør. Takk for alle svar ihvertfall. Legg skiltene inne, så er dem trygge uansett hvor mye avskiltngsbegjæring det er på bilen. Da har du muligheten til og kjøre den til eu kontroll til våren uten og leie prøveskilt, men med en viss fare for avskilting på tur dit om du er ekstra uheldig. Bilen står inne. Er vel ikke sånn at di bryter seg inn i garasjer for å ta dem. Er ikke noe problem for meg og levere skiltene hvis jeg bare kan hente dem igjen uten visning og mer pes enn det. Og sånn som jeg har forstått det nå kan jeg det. Stemmer det ja. Lever skilt nå, og lei prøveskilt/lån årsprøvekjennemerker av en god venn, også kjør til eu kontroll og håpe på at den blir godkjent uten noen som helst 2'er feil. Betal årsavgift og sørg for at nødvendig forsikring er på stell. Deretter er det bare og hente skilt hos BT. Men ser overhodet ikke vitsen/fordelen med og lever dem inn.
Johnny86 Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 Skulle vært godkjent iløpet av oktober, men har nå fått brev. Jeg trodde egentlig skiltene var ganske trygge en god stund når bilen ikke blir brukt. Får se hva jeg gjør. Takk for alle svar ihvertfall. Legg skiltene inne, så er dem trygge uansett hvor mye avskiltngsbegjæring det er på bilen. Da har du muligheten til og kjøre den til eu kontroll til våren uten og leie prøveskilt, men med en viss fare for avskilting på tur dit om du er ekstra uheldig. Bilen står inne. Er vel ikke sånn at di bryter seg inn i garasjer for å ta dem. Er ikke noe problem for meg og levere skiltene hvis jeg bare kan hente dem igjen uten visning og mer pes enn det. Og sånn som jeg har forstått det nå kan jeg det. Stemmer det ja. Lever skilt nå, og lei prøveskilt/lån årsprøvekjennemerker av en god venn, også kjør til eu kontroll og håpe på at den blir godkjent uten noen som helst 2'er feil. Betal årsavgift og sørg for at nødvendig forsikring er på stell. Deretter er det bare og hente skilt hos BT. Men ser overhodet ikke vitsen/fordelen med og lever dem inn. Bare den at jeg ikke har eu godkjent til fristen som var i oktober, og at det ikke blir gjort helt ennå heller.
Johnny86 Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 Eh.. Javel..Samma kan det være.. Men litt ot Ballder. Noe specs på E34`n din?
Ballder Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Jeg kom vel med nok OT vel.?. Sorry for det.
conan Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 samme jævla idiot dritet i bergen.... JÆVLI HÅÅPLØST..... verste i bergen er at de er max 3 stk som er å jobber i skrankene... Trodde det værste var alt regnværet jeg Kommer jo an på når skiltene skal hentes ut igjen da, i forhold til eu og forfall på årsavg. men og hente koster ikkeno og kontrollen er opp til deg bare det er et godkjent verksted.
Johnny86 Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 Jeg kom vel med nok OT vel.?.Sorry for det. Ikke det jeg mente. Var nysgjerrig på bilen din bare. Hvis du fortsatt har 525 tic da.
Ballder Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Den er i garasjen her ennå ja. Ikke stort og si om den i grunn. Klarer muligens og holde deg bak meg opp mot 150-160 et sted på en god dag. Toppfart 200 max. Utvekslingen er helt på trynet for langkjøring for og si det sånn.
Johnny86 Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 Den er i garasjen her ennå ja.Ikke stort og si om den i grunn. Klarer muligens og holde deg bak meg opp mot 150-160 et sted på en god dag. Toppfart 200 max. Utvekslingen er helt på trynet for langkjøring for og si det sånn. Hørtes artig ut. BMW med turbo er noe jeg skal ha en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå