Gå til innhold

Vindusviskere funker i blant, på fult funker det altid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har E34 520i som kom til norge fra tyskland i 1997.

Vindusviskere funker i blant, på fult funker det altid.

Jeg kjøpte bilen for ca. 2uker siden.

Vindusviskere funket ikke i begynnelsen i det hele tatt altså bare når jeg satt dem på fult.

Seinere begynte dem å funke som normalt. alt var i orden plutselig.

Men nå igjen etter at jeg tok på fult en gang så funker ikke vindusviskere lenger, men funke rpå fult ALTID.

Noen som veit hva som kan være feilen?

Eventuelt noen som veit hvor reelet sitter?

JEG HAR 2 HELT LIKE BILER. så hvis det er reelet så kan jeg teste det fra den andre bilen før jeg kjøper den.

SIer takk på forhånd til alle sammen.

Skrevet

det er ingen av de reelene som sitter i sikringsboksen rett foran førerseten og under panseret ihvertfall... noen andre sikringsbokser som kan være?

Altså det er noe som er under baksetene også... har ikke hatt tid til å få sjekket det ut ennå da, men det er 3 reeler der ihvertfa... tror dere at det kan være der? vasket, ryddet og tøvsugde bilen når jeg kjøpte den da tok jeg ut baksetene. så husker at det var noe der....

Håper at det er noen her inne som har en E34 og veit om hvor vindusvisker reelen ligger på de bilene...

Hadde jo self vært fint med å vite akkurat hvor den ligger sånn at jeg kan ta den sleipingen:p

Skrevet

pls folkens.... noen må jo være her som har hatt det samme probleme med vindusviskerer vell? eller veit om reelen på en E34?:P

Skrevet

Ske1eton! E34 er vell ditt felt?;)

uzzy; ville a tro at det var relè for dette, men ærlig og brutalt. Det pleier da og sitte sammen med sikringene i sikringsboksen i ditt motorrom. Kan ikke skjønne annet..

Skrevet

hei jeg har hatt akkurat samme problemet som deg, virka av og til men på full speed da gikk det greit, da var det reelet som hadde fått litt sånn influensa, kjøpte nytt (700-800kr dyrt for en biten liten sak), jeg fant tilslutt ut da at det lå underbaksetene. fant også ut i samme slengen at det var mye jalla koplinger under der offf.

Skrevet

ja riktig:p baksetene var det eneste stede ja..:P ja da får jeg ta også sjekket det opp imorra det. tusen takk for svarene deres. jeg husker veldig godt at det ligger 3 reeler der.

Men har bare ikke giddi å teste dem ut siden jeg tenkte at bare at hva har vindusvisker reeler med baksetene å gjøre:p men ja....

Skal skrive igjen hvis jeg ikke komme noen vei. men jeg kjøper ikke en ny en:p skal prøve å skaffe det på en bilopphuggeri jeg.... 700kr blir for dyrt når hele bilen selv koster ikke mer enn 15 til 20lapper altså....:P

Skrevet

beklager folkens... det var ikke den reelen, jeg fant reelen, men det var altså ikke noe galt med reelen til vindusviskere fordi jeg prøvde samme reele fra den andre bilen min og da var samme feilen der fortsatt....

Det må vell være en annen feil og ikke reelen da.

Vurderer å sjekke vindusvisker bryter neste gang. men hvis det er noen som er her som har noen tips til meg så er det bare å komme med det:p

Skrevet

Det skal signal fra speedo også til vinduviskerne. de går ned til intervall når du stopper i kryss o.l. Hadde samme krøll på en jeg hadde, men fant aldrig ut av det. Se på ledningene under dekselet nedenfor frontruta foran her er det av og til brudd eller dårlig kontakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...