Jealous_much Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Selger 2 stk Gainward 7800gt skjermkort. Har kjørt disse i Sli. Funker bra. Ligger på 90+ fps i f.eks BF2 1200,-
andreee Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 er disse gode da , har NVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X vil det bli mye oppgradering?
Jealous_much Skrevet November 13, 2007 Forfatter Skrevet November 13, 2007 Ja vil si d blir en ekstrem oppgradering fra det kortet.. Men disse korta har pci express port ditt har agp8x disse vil ikke passe ditt hovedkort. Pci Express er den "nye" skjermkort porten. Jeg har kjørt disse korta i sli, for og kunne gjøre det må du også ha et hovedkort som støtter det. (noe nesten alle nye hovedkort gjør)
andreee Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 har du noe som jeg kan bruke da til å få det itl å fungere
Jealous_much Skrevet November 14, 2007 Forfatter Skrevet November 14, 2007 Vel jeg har tenkt på og oppgradere hovedkort og cpu, men hadde ikke tenkt og gjøre det helt ennda.. Dette er da en DualCore Amd Opteron cpu (2-kjerner) Og et Asus A-8N Premium Sli - Hovedkort. Det ser slik ut Med to skjermkort: http://images.tomshardware.com/2005/03/ ... system.jpg uten: http://static.hardwareluxx.de:591/hardw ... remium.jpg
Stephan.s Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Kjører nå Asus A8N-SLI Deluxe (http://www.asus.com/products.aspx?l1=3& ... odelmenu=1) med Amd 64 2800+ og GeForce 6600Gt. Vil disse kortene funke på dette HK? Tror du det blir merkbar forskjell? (F.esk muligheter for å dra Crysis bare med minimum grafikk) Er så lenge var oppdatern i PCens Hardware verden så jeg må spørre.
sycho Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Stephan.s Crysis kan du bare glemme. CPUen din er altfor treig :\
BMW_Racing Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Hvor mye skal du bruke ? å hva er det du skal ha nytt ?? Ville kjøpt intel prossesor og ikke amd. Jeg har vert amd fan lenge. Så har jeg bygget meg ny maskin nå og da ble det intel. Me bare si hva det er du skal oppgrader og pris.
Rotty Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Jeg har Nvidia 7800 GT og det går brukendes bra både til COD4-Cryzis. Battelfiel serien. anbefaller bruke noen av de gamle driverne om du har en gammel eller litt utdatert pc da de nye er laget for kraftige maskiner. Supert kort det du og har om noen vil oppgradere billig Sry OT
Stephan.s Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Kjører CoD4 med det oppsettet jeg har nå. Riktignok ikke mer enn 1024x768 og instillinger på High, ikke maks, og det fungerer for å få spilleglede. Men alltid greit med en liten oppgradering. 6600Gt er jo ikke akkurat et supert kort etter dags dato.
Jealous_much Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 Kjører nå Asus A8N-SLI Deluxe (http://www.asus.com/products.aspx?l1=3& ... odelmenu=1)med Amd 64 2800+ og GeForce 6600Gt. Vil disse kortene funke på dette HK? Tror du det blir merkbar forskjell? (F.esk muligheter for å dra Crysis bare med minimum grafikk) Er så lenge var oppdatern i PCens Hardware verden så jeg må spørre. Beklager sent svar Jeg kjører Asus A8N-SLI Premium (nesten det samme som deg) med Amd Opteron 165 cpu (dualcore) og disse 2 skjermkorta . Kjører Crysis 1280X1024 med alt på medium rundt 55-60fps (da uten AA) Jeg gikk fra 6600gt i sli til disse 7800gt korta og det er enorm forskjeld
Jealous_much Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 Hvor mye skal du bruke ? å hva er det du skal ha nytt ?? Ville kjøpt intel prossesor og ikke amd. Jeg har vert amd fan lenge. Så har jeg bygget meg ny maskin nå og da ble det intel. Me bare si hva det er du skal oppgrader og pris. Hadde jeg kjøpt Ny pc i dag hadde jeg også gått for Intel.. Mer "Bang for Bucks" Men, hvis du kjøper en billig AMD X2 eller opteron cpu (da slipper du og kjøpe nytt HK) har du ganske grei pc en stund til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå