Gå til innhold

Tweety bimma`s E30`R :D

Share

Anbefalte innlegg

Hei å hå folke :D

Etter å ha solgt Begge E34ene mine

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... eety+bimma

og

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5 ... jonsmester

Tenkte jeg å skaffe meg E30 igjen :D

Har da kjøpt et par stk :lol:

Bmw320i96mod61.jpg

bmw320i86mod2.jpg

Akkurat hva jeg skal med dem har jeg ikke bestemt meg for enda men,mest sannsynlig blir den sølv farga brukt i vinter vaffal.Har sveisa lit grommere eksos,bytta bremser forran og nytt batteri så nå er den klar for eu(håper jeg)

Men har jo en 2.8l motor stående i verksted så kan jo hende den havner i en av dem 8)

Selv om jeg nå har hatt 5-6 stk E30`r så har jeg ikke skrudd og partert dem i små biter enda så er jo litt "færsk" på dissa :D Så tenkte jeg skulle benytte muligheten til å spørre om noen ting..

1)Facelift fangere(plast fangere),åssen er det å få på det på en pre facelift?

2)Åssen er det med styling(diskre) til pre facelift(hvis det er "umulig" med facelift parts(lykter,lister osv)

3)Hva mer en fangere,lister,lykter er nytt på facelift?

Hvis noen har no snadder til e30 dem ska bli kvitt så send en Pm :D

Kommer updates her ettersom det skjer no:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny(e) biler da gutten 8) .

Takk :) Har hatt en aldri så liten pause fra bmw i et par mnd men lengta etter god lyden igjen :shock:

gratis med 2 bimmere Smile

takk takk,en bimmer er NICE men 2 er bedre:D8)

E30 er da forholdsvis enkel å skru på, så regner med at det går fint Smile

Gratulerer med nye biler :)

Nei da går greit det men har ikke vært så mye borti dem så vil gjerne lære litt om facelift osv :D

Takk takk(digger dem) 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg på eu med den sølv farga e30`en :evil:

Dro på et sted som skulle være vel hva ska jeg si "ikke så strenge" men blei omvendt, fikk 7 2`er feil og noen 1`er feil...

eksos var defekt,laga nytt for et par dager siden :roll: ,men siden mannen mente det bråka(målte ikke),et org feste ikke var i bruk og det lå litt opp mot bakplata så var det rett å slett defekt :!::evil: 3 stk 2`er feil der :lol:

ene speilet på høyre side var en bitte liten sprek(har kjørt bilen og aldri lagt merke til det) så det var oxo defekt 1 Stk 1`er feil

++var en rekke med sånne ting :evil:

var jo noen "riktige" ting oxo som, bærekule,indre endeledd,bremserør og en bensintank lakk litt..ting som blir fiksa i morra eller nærmeste dagene (trenger tank så skrik hvis du har) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...