Tweety bimma Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 Hei å hå folke Etter å ha solgt Begge E34ene mine http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... eety+bimma og http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5 ... jonsmester Tenkte jeg å skaffe meg E30 igjen Har da kjøpt et par stk Akkurat hva jeg skal med dem har jeg ikke bestemt meg for enda men,mest sannsynlig blir den sølv farga brukt i vinter vaffal.Har sveisa lit grommere eksos,bytta bremser forran og nytt batteri så nå er den klar for eu(håper jeg) Men har jo en 2.8l motor stående i verksted så kan jo hende den havner i en av dem Selv om jeg nå har hatt 5-6 stk E30`r så har jeg ikke skrudd og partert dem i små biter enda så er jo litt "færsk" på dissa Så tenkte jeg skulle benytte muligheten til å spørre om noen ting.. 1)Facelift fangere(plast fangere),åssen er det å få på det på en pre facelift? 2)Åssen er det med styling(diskre) til pre facelift(hvis det er "umulig" med facelift parts(lykter,lister osv) 3)Hva mer en fangere,lister,lykter er nytt på facelift? Hvis noen har no snadder til e30 dem ska bli kvitt så send en Pm Kommer updates her ettersom det skjer no:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 Grattis med ny(e) biler da gutten . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 gratis med 2 bimmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 E30 er da forholdsvis enkel å skru på, så regner med at det går fint Gratulerer med nye biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet November 12, 2007 Forfatter Share Skrevet November 12, 2007 Grattis med ny(e) biler da gutten . Takk Har hatt en aldri så liten pause fra bmw i et par mnd men lengta etter god lyden igjen gratis med 2 bimmere Smile takk takk,en bimmer er NICE men 2 er bedre E30 er da forholdsvis enkel å skru på, så regner med at det går fint Smile Gratulerer med nye biler Nei da går greit det men har ikke vært så mye borti dem så vil gjerne lære litt om facelift osv Takk takk(digger dem) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet November 13, 2007 Forfatter Share Skrevet November 13, 2007 Da var jeg på eu med den sølv farga e30`en Dro på et sted som skulle være vel hva ska jeg si "ikke så strenge" men blei omvendt, fikk 7 2`er feil og noen 1`er feil... eksos var defekt,laga nytt for et par dager siden ,men siden mannen mente det bråka(målte ikke),et org feste ikke var i bruk og det lå litt opp mot bakplata så var det rett å slett defekt 3 stk 2`er feil der ene speilet på høyre side var en bitte liten sprek(har kjørt bilen og aldri lagt merke til det) så det var oxo defekt 1 Stk 1`er feil ++var en rekke med sånne ting var jo noen "riktige" ting oxo som, bærekule,indre endeledd,bremserør og en bensintank lakk litt..ting som blir fiksa i morra eller nærmeste dagene (trenger tank så skrik hvis du har) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 hvordan tank skulle det være? har en tank til en 318i 1988 mod liggende i garasjen, husker ikke helt hvordan tilstanden på den er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 hvordan tank skulle det være? har en tank til en 318i 1988 mod liggende i garasjen, husker ikke helt hvordan tilstanden på den er.. Tror det må være en 55L,mener å huske at 88-> er 63L men står sikkert på din så du kan jo ta en titt å gi tilbake mld kanksje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 hmm, tror det er en 55l, men er jo litt forskjellig på hvilken type du skal ha. Om du skal ha en med pumpa inne i tanken eller om den ligger utenfor.. jeg har hvertfall med den som skal ligge utenfor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 hmm, tror det er en 55l, men er jo litt forskjellig på hvilken type du skal ha. Om du skal ha en med pumpa inne i tanken eller om den ligger utenfor.. jeg har hvertfall med den som skal ligge utenfor.. mins jeg har den med pumpa liggande ved innerkanalen venstre side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 facelift front kan du få ved å kjøpe facelift frontplate etc. så kapper du av taue kroken på bilen å monterer plata:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 da tror jeg det kan stemme, men får ikke sjekka før jeg kommer hjem fra jobb i morgen ettermiddag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 facelift front kan du få ved å kjøpe facelift frontplate etc.så kapper du av taue kroken på bilen å monterer plata:) Nice var inne på tanken serru..da gjelder vel det med bak oxo da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet November 20, 2007 Forfatter Share Skrevet November 20, 2007 Da var den sølv farga E30`n EU godkjent Da er det slutt på toyota kjøring Hvis noen har et senkesett liggande så skrik ut,helst i nærheten(vestfold eller no) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Da var den sølv farga E30`n EU godkjent Da er det slutt på toyota kjøring Hvis noen har et senkesett liggande så skrik ut,helst i nærheten(vestfold eller no) så bra, har glemt bort den tanken helt. Har vært en del å gjøre på jobb, er du fortsatt int i den eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå