teexeln Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 heisan! når jeg setter inn magasinet i veksleren hører jeg at dn "jobber" me det.. men det kommer bare opp no disc i displayet når jeg velger cd skifter på annlegget.. lurer på om noen av dere har peiling på ka som kan gjøre d.. har en 97mod. 520ia med orginal lydpakke, prologic7 trur jeg d var. håper på svar. på forhånd takk.
mhane Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Sjekk at alle cd'ene i magasinet er på plass Dette skjedde med min veksler også, da hadde en cd låst seg fast inne i cd veksleren. Måtte skru den istykker for å få den ut. Har bestilt ny og venter på å få den nå. Det ble ikke billig Kan jo være det samme som har intruffet hos deg også.
teexeln Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 næi alle platene ligger fint i å er løse.. ligger med "skrifta" opp, går ut fra at d er rett men har prøvd begge veier å samme feil
Rayb Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 Har selv fått problemer med cd-veksleren; Cd 4, 5 og 6 kommer opp på skjermen som "no disc" Hva kan være problemet, selve veksleren eller bare magasinet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå