Jovie Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 Hei. Nå har vinteren kommet så jeg vurderer og skaffe en original frontfanger til min 93 mod 325 coupe. Men da lurer jeg på om det er noe forskjell på e36 fangerne? har funnet en orginal fanger til 1200kr men fyren på bruktbildeler.no sa at den var til en 4dørs så han viste ikke om det var samme eller hva.. Noen i ålesunds området som har en fanger dem vil selge eller har noen tips hvor jeg kan få tak i en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 fangerne er like på alle e36 så vidt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jovie Skrevet November 12, 2007 Forfatter Share Skrevet November 12, 2007 ok takk for svar Btw noen tips om hvor jeg kan få tak i en original fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 M-fangern er hvertfall den samme på coupe og sedan, så kan ikke tro annet enn at den orginale fronten er noe anderledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 Orginale kan du jo få tak i hos f.eks. gsbildeler eller schmiedmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jovie Skrevet November 12, 2007 Forfatter Share Skrevet November 12, 2007 vil prøve og få tak i en billig en. siden den skal kun bli brukt til vinter front.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 skulle tro de var lett å få tak i billig da folk ofte bytter de ut med m-tech fangere etc. Ser du får en orginalfanger til 1288,- ferdig grunnet hos www.bmwspesialisten.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 Jeg har en orginal front liggende, med tåkelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 1200,- er jo ran for en orginal en! kan kjøpe en av meg for 300,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå