sveinis Skrevet November 12, 2007 Skrevet November 12, 2007 Har en 318 touring som mangler aircon, tenkte derfor jeg skulle få tona rutene på den så minstemann ikke dauer av varme der bak. Hadde tenkt å gjøre dette selv, men vil da gjerne ta ut vinduene (i dørene) så jeg slipper å ha en kant ytterst og nederst uten solfilm. Er det vanskelig å ta ut vinduene i denne? Noen som har gjort det før? Lurer også på hvor vanskelig det er å montere solfilm selv? Det verste jeg ser er folk med sota ruter og en hel drøss med folder og bretter i solfilmen... Godt mulig dette er beskrevet et annet sted, i så fall gi meg en link
øystein andre Skrevet November 12, 2007 Skrevet November 12, 2007 ingen problem ta ut rutene er bare ta av dørtrekket, så ser du att ruta er clipset fast i skinner er ikke vanskeli å legge solfilm, men pass på så du får ut all lufta, å alt vannet bruk ei brei neglefil å dra av kanten rundt ruta med, så ser du nesten ikke att det er film
sveinis Skrevet November 12, 2007 Forfatter Skrevet November 12, 2007 Takk for tips! Skal ta av dørtrekka når jeg får sjans. Det er vel bare festa med sånne plastplugger, er det ikke det? (har ikke sjekka, for å være ærlig) Bør vel i så fall kanskje kjøpe noen nye i tilfelle de ryker? Noen som har erfaring?
øystein andre Skrevet November 12, 2007 Skrevet November 12, 2007 ja, klips er lurt få tak i er ett par skruer der også en bak askebegere å en inni toppen av dørhandtaket er det hos meg i allefall resten er klips rundt kanten
sveinis Skrevet November 12, 2007 Forfatter Skrevet November 12, 2007 Alt det folk veit Takk for hjelpa! Da satser jeg på å få litt mindre lys og varme i bilen. Forresten noen her som har opplevd problemer med å bli stoppa av politiet pga sota sideruter framme? Synes jo dette ser endel bedre ut...
øystein andre Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 jeg har ikke noen problem med det, men jeg har lyseste filmen ser greit ut kom til og med gjennom eu kontroll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå