Gå til innhold

Ta ut vinduer i e36...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 318 touring som mangler aircon, tenkte derfor jeg skulle få tona rutene på den så minstemann ikke dauer av varme der bak. :lol:

Hadde tenkt å gjøre dette selv, men vil da gjerne ta ut vinduene (i dørene) så jeg slipper å ha en kant ytterst og nederst uten solfilm. Er det vanskelig å ta ut vinduene i denne? Noen som har gjort det før?

Lurer også på hvor vanskelig det er å montere solfilm selv? Det verste jeg ser er folk med sota ruter og en hel drøss med folder og bretter i solfilmen...

Godt mulig dette er beskrevet et annet sted, i så fall gi meg en link :)

Skrevet

ingen problem ta ut rutene :) er bare ta av dørtrekket, så ser du att ruta er clipset fast i skinner :) er ikke vanskeli å legge solfilm, men pass på så du får ut all lufta, å alt vannet :) bruk ei brei neglefil å dra av kanten rundt ruta med, så ser du nesten ikke att det er film :)

Skrevet

Takk for tips!

Skal ta av dørtrekka når jeg får sjans. Det er vel bare festa med sånne plastplugger, er det ikke det? (har ikke sjekka, for å være ærlig) Bør vel i så fall kanskje kjøpe noen nye i tilfelle de ryker?

Noen som har erfaring?

Skrevet

Alt det folk veit :D

Takk for hjelpa!

Da satser jeg på å få litt mindre lys og varme i bilen.

8)

Forresten noen her som har opplevd problemer med å bli stoppa av politiet pga sota sideruter framme?

Synes jo dette ser endel bedre ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...