-Shark- Skrevet November 12, 2007 Skrevet November 12, 2007 Viper felger, 4 stykker som passer alle 3 og 5 seriene til BMW. 195/65 15- orginaldimensjon. Brukt 2 sesonger- så gode som nye. Sitter også på noen Hakapelita RSI piggfrie vinterdekk som holder en sesong til. Selges grunnet jeg fikk tak i en pakke med felger og dekk til en overkommelig pris gjennom jobben. Selges kr 1800,- Dette er billig. Nypris er godt å vel 4000(hvertfall) for felger + dekk i tillegg. Og her får du både bøtte å spann. Bor i Ski- utafor Oslo. Så fint om du bor i nærheten. Email: alex_kl89@hotmail.com
knut_olestad Skrevet November 12, 2007 Skrevet November 12, 2007 Passer alle 3 og 5? Er jo stor forskjell i inpress på 3 og 5, så det skal vel godt gjøres at det passer begge.
-Shark- Skrevet November 13, 2007 Forfatter Skrevet November 13, 2007 Nei, den skal passe begge. På jobben, hvor jeg kjøpte de nye felgene så sa de at disse felgene passer overens med 3 og 5 serie. De satt jo på min 3 serie, og har vært prøvd på 525- altså 5 serie.
-Shark- Skrevet November 14, 2007 Forfatter Skrevet November 14, 2007 Ingen som er interesserte? Gi bud iallefall da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå