Bernt Skrevet November 16, 2007 Forfatter Skrevet November 16, 2007 Da var det på tide med en oppdatering, har desverre vært uhyre opptatt de siste dagene så det har blitt lite "biling". Nåja, bedre sent enn aldri. Har vært ute å knipset litt bilder av lakken, uheldigvis har det selvfølgelig dannet seg et lite støv lag på bilen. Kombinerer man dette med null photokamera insigt, blir bilde kvaliteten serdeles god. Lakken ser mye bedre ut i virkeligheten, er veldig fornøyd med den. Er dumt at det har dannet seg et lite støv lag, tar vekk litt av den fine finishen. Uansett, siden jeg nå faktisk hadde et kamera for hånd, tenkte jeg at det var kurrant med noen bilder av delene. Som forresten venter i spenning på å bli montert! Neida, er vel gjerne meg det. Ble virkelig fornøyd med hvordan vingen ble. 97' Grillen venter på ny-vaskede nyrer. Skjørtene, som forøvrig viser seg å være litt mer komplisert å montere enn forventet. Men på skal de! Her har vi noen bilder av frontfanger, noen reagerer kanskje på at fargen ser litt merkelig ut, men det er bare refleksjonen av pappesken. De nye speilene, ja jeg greide faktisk å få med noe av en finger i bildet. Hvordan er uvisst. Leppen til front fanger. Difuseren og M-tech listene. Tenkte jeg kunne likegodt påkoste bilen nye emblemer når jeg først var i gang. De nye tåkelysene, de er litt mørkere i virkeligheten. Baklyktene. Tok også noen bilder av felgene, selv om jeg har vist dem før. Men tenkte det var like greit med digital kameraet. De er nokså skitne da. Det kan vel også røpes at bakfanger er på plass. Fortsetter monteringen i morgen, men er usikker på hvor mye det er tid til. Mvh, Bernt.
Ad|oS Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Blir du ferdig i løpet av morgendagen? Er vel som å se en skjønnhet vokse frem mens du holder på å montere delene Vil du ut med hva du gav for bilen da du fikk den?
Bernt Skrevet November 16, 2007 Forfatter Skrevet November 16, 2007 Jeg blir nok ikke ferdig i morgen da sideskjørtene viser seg å være litt mer jobb enn forventet. Det er utrolig gøy å montere ja, må hele tiden ta et par skritt tilbake for å se på skjønnheten. Selve bilen betalte jeg 75 høvdinger for, noe jeg mener var en ganske så overkommelig pris. Så kan andre mene hva de vil Mvh, Bernt.
bård Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Blir bra dette, kjøpte du bilen av en på forumet her eller? Er det uorginale skjørt siden de er vanskelige å montere?
Ad|oS Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Syntes det var en veldig god pris! Bilen er ombygd, men er det gjort skikkelig ser jeg ikke noe problem med det... Du får sende meg en PM hvis du er interessert i å selge Når det gjelder montering av sideskjørt, er det så vanskelig? Få noen til å holde det inntil, skrue i hver ende og så sica eller noe slikt for å feste det inntil. Selvfølgelig legge noe inntil slik at det holder seg slik mens det stivner...
Hyggmaister Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Jizz..Snakk om studentprosjekt! Jeg har nå spart i 2 år uten å ha fått mer penger enn det jeg skyldte fattern + litt på toppen Kanskje ikke fullt så effektiv sparing da?
Bernt Skrevet November 16, 2007 Forfatter Skrevet November 16, 2007 Blir bra dette, kjøpte du bilen av en på forumet her eller?Er det uorginale skjørt siden de er vanskelige å montere? Bilen ble kjøpt privat gjennom en annonse i lokal avisen, faktisk. Så det var ikke gjennom forumet her! Nei det er originale skjørt, jeg var under det intrykk at man måtte borre hull til klips og slikt? Har iallefall fått med en hau av klips, og noe som likner på skinner. Syntes det var en veldig god pris! Bilen er ombygd, men er det gjort skikkelig ser jeg ikke noe problem med det...Du får sende meg en PM hvis du er interessert i å selge Når det gjelder montering av sideskjørt, er det så vanskelig? Få noen til å holde det inntil, skrue i hver ende og så sica eller noe slikt for å feste det inntil. Selvfølgelig legge noe inntil slik at det holder seg slik mens det stivner... Ja jeg er enig, det første jeg tenkte var at den må jeg bare få kjøpt før den forsvinner. Ser heller ikke noe problem med at bilen er ombygd når det er gjort ordentlig. Hehe, håpet på å beholde den en liten stund. Men skal alltids sende en PM! Hmm, jeg trodde man skulle borre? Har fått med plastik avstøpning av skjørtene som viser der man skal borre hull. Trodde man skulle borre og bruke klips på sidene og skruer på endene? Mulig jeg har misforstått helt, fordi da er det jo en enkel sak! Jizz..Snakk om studentprosjekt! Jeg har nå spart i 2 år uten å ha fått mer penger enn det jeg skyldte fattern + litt på toppen Kanskje ikke fullt så effektiv sparing da? Hehe, merkelig det der. Det blir ikke akkurat samme sparingen som om man skyldte banken. Håper på litt oppdateringer i dag, skal ihvertfall gjøre ferdig bakfanger, listene og difuseren! Mvh, Bernt.
-Anders- Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Du kan selvfølgelig lime de på. Men med originale skjørt skal du borre hull og klipse de fast, pluss skruer på endene.
Ad|oS Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Er det orginale skjørt får du vel med borresjablong som du legger mot kanalene for så å borre der. Klips og skinne festes vel på kanal og skjørt, for så å bare putte rett på. Er vel lurt med sica + skruer i enden i tillegg. Hvor kommer du fra forresten?
Bernt Skrevet November 16, 2007 Forfatter Skrevet November 16, 2007 Du kan selvfølgelig lime de på. Men med originale skjørt skal du borre hull og klipse de fast, pluss skruer på endene. Ja, det jeg trodde. Burde jeg ta noe tectyl i hullene jeg borrer? Er det orginale skjørt får du vel med borresjablong som du legger mot kanalene for så å borre der. Klips og skinne festes vel på kanal og skjørt, for så å bare putte rett på. Er vel lurt med sica + skruer i enden i tillegg.Hvor kommer du fra forresten? Ja, mulig jeg burde ha litt sica i tillegg slik at det holder ekstra godt. Jeg er fra Mandal jeg, så en liten tur fra der du er (Kristiansand?). Mvh, Bernt.
-Anders- Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Mine sitter ikke festet med sica. Kun klips og skruer, som er originalt. Så det holder nok! Jeg ville ha sikret meg mot rust ja, men har ingen erfaring med borring av hull til skjørt så det får noe andre svare deg på.
George Constanza Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 sideskjørt: http://www.geocities.com/e36rulz/M3SideSkirtInstall.html
Bernt Skrevet November 18, 2007 Forfatter Skrevet November 18, 2007 Hei! Mine sitter ikke festet med sica. Kun klips og skruer, som er originalt. Så det holder nok! Jeg ville ha sikret meg mot rust ja, men har ingen erfaring med borring av hull til skjørt så det får noe andre svare deg på. Jepp det blir nok ikke sica på meg, får hjelp av en som har litt erfaring når det kommer til akkurat dette, så det skal gå bra! sideskjørt:http://www.geocities.com/e36rulz/M3SideSkirtInstall.html Takk skal du ha! Det var noen utrykk der jeg ikke var helt trygg på, men ble en tanke klokere når det kom til montering. Skal se om ikke det blir gjort en del i morgen. Håper på å bli ferdi om ikke alt for lenge! Mvh, Bernt.
HappyHenke Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Meget fett prosjekt dette her Du har brukt mye penger men brukt de fornuftig! Blir spennende å følge med på denne
Dirty Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 ser ikke vitsen i å bruke sica og klips med klips kan man jo ta av å på skjørtene! men vis du skal lime de og! så nei men den gt leppa vil jeg ha !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå