Gå til innhold

E36 328i Prosjekt. - Oppdatert smått 14/06-08.

Anbefalte innlegg

• 2 months later...
  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Se det, hadde helt glemt vekk denne tråden :| Bilen er ferdig, ja. Er skammelig at jeg glemte å legge ut flere bilder av prossesen, var så opptatt med å kjøre den :P

Men jeg kan legge ut et par bilder jeg har på mobilen, så får hvertfall folk en smakebit. Skal oppdatere tråden med en photoshoot av den, har en kamerat med speilrefleks kamera. Så det blir bra!

n548810600_3126644_1673.jpg

n548810600_3126692_2329.jpg

Som dere mulig ser, ble det GT vinge istedet for Motorsport. Noe annet jeg holder på med akkurat nå er bytte av clutch da det blir en mulig kompressor, men det er jeg ikke 100% på ennå. Ellers venter jeg på KW variant 2 og Eisenmann effektannlegg. Leter også etter innsug og grenrør til ok pris. Skal prøve å oppdatere, hehe.

En bitte liten oppdatering for de interesserte.

Jeg har montert Dave F. filter på bilen, må si jeg ble imponert over lyden. I tillegg til det, merket jeg en vesentlig forskjell på toppdraget, mulig det er lyden som gir falske anntydninger, men det virker "friere".

DSC00005.jpg

DSC00034.jpg

DSC00036.jpg

Som sagt, jeg beklager dårlig kvalitet på bildene. Skal få tatt noen gode bilder som viser bilen i dens helhet.

Mvh, Bernt.

Skrevet

Kjempefin bil assa! Du merker nok bra med det kittet. Sleng på m50 innsug også!;)

Missunner deg den gt-vingen! Hvor fikk du den fra?:) Tror jeg må gå i innkjøp av en slik selv jeg! Dritkjedelig den jeg har, (den du hadde).

Skrevet

Må få 4stk 328-innlegg her på rad nå :wink:

Litt effektøkning får du nok, men er nok mest det at du innbiller deg at det går mye bedre. Men for all del, er jo "din" følelse av bilen som er viktig, å mener man den går godt gjør den det :D

Du har ikke vurdert å skifte felger? Ingen fan av svarte felger, og hvertfall ikke på svart bil hehe

Skrevet
Kjempefin bil assa! Du merker nok bra med det kittet. Sleng på m50 innsug også!;)

Missunner deg den gt-vingen! Hvor fikk du den fra?:) Tror jeg må gå i innkjøp av en slik selv jeg! Dritkjedelig den jeg har, (den du hadde).

Hehe, den gt-vingen ble kjøpt av en kar i Kina - Med andre ord, ikke original vingen! Om du har lyst på en slik kan jeg sende deg en pm, vet om en på forumet her som antageligvis kan være behjelpelig med det :)

Men jeg er uenig at Motorsport vingen er kjedelig! Eneste grunnen til at jeg byttet var fordi jeg kjørte GT splittere, og da tenkte jeg det ville bli en mer fullkommen stil over bilen.

dette vart pent :wink: har samme motor i min så vet hvordan det er når man starter og kjøre litt :P

Det er herlig motor! Med fare for å virke pervers, lyden i en mid-size rekke sekser motor er orgasmisk.

Må få 4stk 328-innlegg her på rad nå :wink:

Litt effektøkning får du nok, men er nok mest det at du innbiller deg at det går mye bedre. Men for all del, er jo "din" følelse av bilen som er viktig, å mener man den går godt gjør den det :D

Du har ikke vurdert å skifte felger? Ingen fan av svarte felger, og hvertfall ikke på svart bil hehe

Ja, det er nok mest innbilning! Men som sagt, jeg "føler" den går bedre. Å da gjør den det også, i min verden selvfølgelig!

Jeg har vurdert, konkludert, revurdert og konkludert igjen at felgene som står på bilen er strøkne. Det er selvfølgelig min personlige mening, noen elsker sorte felger andre hater de. Bildene greier ikke forklare hvordan de bringer frem kontrastene i bilen og fyller ut den sorte looken. Jeg elsker de felgene, det er råtøff kant og man ser de røde calipperne, noe jeg også synes er temlig tøft. Men igjen, det kommer helt ann på hva man selv synes er fint. Men de blir nok på min bil, uheldigvis for dere som ikke liker de haha!

Mvh, Bernt.

Skrevet

Du hadde jo faktisk en god forklaring på hvorfor du ville ha svarte felger. En del vil bare ha det fordi det er populært for tiden :lol:

Det viktigste er uansett at du er fornøyd med dem. Kommer det skikkelige bilder snart? Du har sagt du skal fikse noen :D

Skrevet

Bilder kommer! Jeg må bare få orden på clutchen slik at jeg kan få litt gode bakgrunnsmotiver! Har lite lyst å bare ta bilder når den står død i en garage! :)

Men ikke vær redd, skal neppe glemme tråden igjen. Det var nærmest flaut.

Mvh, Bernt.

• 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Var ikke det at jeg glemte tråden, var vel heller det at jeg knuste bilen :P Beklager! Må kjøpe meg en ny, så skal jeg ta litt bilder. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...