Sir Hofstad Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 Får ikke hørt på lyden, men vanligvis tilsier lyd fra pumpe at den holder på å si takk for seg... Er det originalfanger du mener? Det skruen som sitter fra utsiden løsnes med STOR flattrekker, en kvart omdreining. Her er delenr og tegning (fra 8-12): http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=15
Fliid Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 Hørte lyden, den skrikinga innimellom der hørtes ikke bra ut. Suse gjør den jo sånn til vanlig, bare hør på en eldre E30 som har pumpa utenfor tanken Det suser godt der, men din skraper innimellom.. Bytt pumpa du. Kanskje det går ann og rense den, men det vet jeg ikke åssen er. Kommer slike lyder så hadde jeg bytta:)
Blyfri Skrevet November 13, 2007 Forfatter Skrevet November 13, 2007 ja, blir vel til at jeg bytter den... nypris ligger jo på rundt 3000;- men regner med at bensinpumpe er noe som godt kan kjøpes brukt?
Fliid Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 Det kan godt kjøpes brukt, sålenge du ikke sitter med samme ulyden på den:P hehe, men husk, en brukt er en brukt og du har ikke stoe "garantien" for hvor lenge den fungerer fint;)
Blyfri Skrevet November 13, 2007 Forfatter Skrevet November 13, 2007 ja, sant dt;) får prøve å finne noe her inne;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå