Mboy Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 Heisann. Noen som kunne tenke seg og gjøre en liten byttehandel. E36 en kan byttes i GSX R 600 eller en E30 med s50. Helst begge deler:P Ting skal være strøkent og i god stand! spørr viss du lurer på noe. De som ikke har tenkt og bytte kan holde seg langt unna tråden. Bilder kommer i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 Har en E30 M3 stående da. Men legg ut mer info og bilder. Er heller ikke akkurat lett å frakte biler på denne tiden av året da de fleste M3`r står vinterlagret og gjerne kun med sommerdekk(det gjør min iallefall) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet November 13, 2007 Forfatter Share Skrevet November 13, 2007 Skal prøve og få tid til og legge ut noe bilder og litt info i kveld. Min står på lagring, men frakt er vell ikkeno problem viss viljen er der:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 Jeg har en fin Yamaha FJ1200. klassiker med mye nytt og god og kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 Hvordan er det med ombygging og godkjenning av denne?? Km stand, rust, EU??? Frakt er selvsagt ikke noe problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet November 13, 2007 Forfatter Share Skrevet November 13, 2007 Jeg har en fin Yamaha FJ1200. klassiker med mye nytt og god og kjøre Skal nok ha gsxr det som er drømmen, og en 1200 blir vell litt vanskelig og få reg som "mellomtung" hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet November 13, 2007 Forfatter Share Skrevet November 13, 2007 Hvordan er det med ombygging og godkjenning av denne?? Km stand, rust, EU??? Frakt er selvsagt ikke noe problem! Du kan godkjenne den til sommeren og da vill det koste 6papp. Er vell det man kan kalle rustfri. Tror den skal på EU neste høst viss jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet November 13, 2007 Forfatter Share Skrevet November 13, 2007 Og km stand på bilen er ca 169 og motor ca 148 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet November 13, 2007 Forfatter Share Skrevet November 13, 2007 K sport justerbart understell, høyde, camber, stivhet. Diff til 22papp med 75sperre. Ekstra girkasse kan følge med. 2 sparco stoler int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 Hva skal du ha i penger for denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 Er det 3,0 eller 3,2 og hvordan er det med godkjenningspapirer dvs ombyggingspapirer???? Kan du ta bilde av interiør også??? Mvh Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 selvfølgelig er det 3.0L ville aldri hatt 3.2. Skjønner ikke åssen papirer du mener? Kan ta bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 hva er denombygget fra..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 hva prisen for salg? eller er den kun for bytte handel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg