mudbug Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 Hei! Idag skal jeg taue den gamle bilen ut av garasje pga den startet ikke, åpnet jeg en liten luke på bak fange for å skrue inn tauing (du vet hva jeg mener), men det er bare en svart metall som står bak (ingen hul og gjenge for å skrue inn). Jeg sjekker på foran fange, så det var kopling der, Jeg måtte tauer bilen med å rygge??. Det var litt rart??. Vet noe om dett???? Får ett å siden jeg har levert inn for å innstallere avtarbar hengefeste. kanskje den som blokkerer kopling??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 Bjelken til hengerfestet sitter nå der festet til slepekroken var tidligere ,det har jeg sett på andre biler også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 Kanskje det avtagbare hengerfestet kunne brukes i stedet for?? Bare en tanke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå