aqveritas Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 Bmw e36 cab selges i deler sideskjørt angeleyes caben bakaksel spindelene på begge sider foran med skiver og klosser og kalipere 3 eik dette er en 320i 3 eiket ratt med airbag for spmål ring:98414705
StianA Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 mulig og få registrert denne med skilter da? hva trengs og kjøre for og få den hel igjen? pris på hele bilen?
aqveritas Skrevet November 13, 2007 Forfatter Skrevet November 13, 2007 det er skilter på den,nyvist for 4 uker siden,men ble rammeskjeiv under bygging av lambodører,litt synd men,for den var nesten ferig til lakkering,.så nå er den demontert
Azeton Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 det er skilter på den,nyvist for 4 uker siden,men ble rammeskjeiv under bygging av lambodører,litt synd men,for den var nesten ferig til lakkering,.så nå er den demontert Kan jeg spørre hvordan dere klarte å få den rammeskeiv under lambodoor konverteringen?
-taufic- Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 har du panser grill grillramme lykter enda?hvor holder du til
aqveritas Skrevet November 13, 2007 Forfatter Skrevet November 13, 2007 ja har panser,grill og lykter,bor i skiptvet
BIMMER BOY Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 hvilken års modell er den da? Trenger el. vindu motorene til begge dørene. Hvormye for dem?
BreitBau Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 Vinge? Bilder av skinninteriør? Hva med armlene? Bilder av baklampene? Merke på angel eyesene?
Ole@Automote Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 det er skilter på den,nyvist for 4 uker siden,men ble rammeskjeiv under bygging av lambodører,litt synd men,for den var nesten ferig til lakkering,.så nå er den demontert Kan jeg spørre hvordan dere klarte å få den rammeskeiv under lambodoor konverteringen? Dette lurte jeg også på Jeg har da montert noen Lambo dører men att det var risiko for rammeskeiv bil det viste jeg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå