casper Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 Skulle måle festene i luftmengdemåleren (har tenkt å mekke varmeskjold til åpent luftfilter), så jeg tok av hele skiten. Når jeg satte den på igjen så startet bilen helt fint, men når jeg gir gass så dauer den (!!!). Har prøvd å åpne luftfilterboksen (originalt som står på nå), funka like dårlig. Har også prøvd uten luftmengdemåleren, akkurat samme resultat. Hva fanden kan det være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 du har ikke skadet stikket lednignene under demontertings prosessen eller montering? startet bil uten stikket i lmm? du kan og prøve å ta av batteri poln i kansje 1time ca får da sletter du adopsjoner i motorstyringa! så kjører du rolig etterpå! får da å kjøre inn nye adopsjona! kan hende dette vil hjelpe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
casper Skrevet November 13, 2007 Forfatter Share Skrevet November 13, 2007 Hmm...egentlig ikke, men tusen takk for tipset! Tenker jeg lar den være uten strøm til i morra, så får vi se da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 er verdt et fårsøk i allefall:) koster jo ingnen ting. bare noen kalorier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 Er ikke en gummibelg etter lmm som har blitt ødelagt eller gliper litt da. Siste e39, jeg hadde fikk en revne i belgen mellom innsug og lmm. Var akkurat som dette da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
casper Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 Prøvde å la den stå uten strøm i ca. to timer i dag, akkurat det samme når jeg startet igjen (starter alltid på første forsøk forresten ). Har ikke sjekket gummibelgen, Ballder, skal prøve det. Har ikke tid til mekking før på søndag, så hvis noen ellers har tips så er det bare å komme med dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
casper Skrevet November 15, 2007 Forfatter Share Skrevet November 15, 2007 Har sjekket belg osv., null hull. Noen i Trondheimsområdet som kunne ha solgt meg en billig LMM, eventuelt lånt den til meg så jeg kunne ha fastslått at den er eller ikke er problemet? Sjekket med høggeren, skulle ha 1200,- for en godt brukt en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
casper Skrevet November 22, 2007 Forfatter Share Skrevet November 22, 2007 Jess! Løste seg i går, satte på "ny" lufmengdemåler så funket den fint igjen! Noen tips for å få bort "inspection"-lyset i dashen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå