Gå til innhold

Trøbbel etter demontering av luftmengdemåler

casper
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle måle festene i luftmengdemåleren (har tenkt å mekke varmeskjold til åpent luftfilter), så jeg tok av hele skiten. Når jeg satte den på igjen så startet bilen helt fint, men når jeg gir gass så dauer den (!!!).

Har prøvd å åpne luftfilterboksen (originalt som står på nå), funka like dårlig. Har også prøvd uten luftmengdemåleren, akkurat samme resultat. Hva fanden kan det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har ikke skadet stikket lednignene under demontertings prosessen eller montering? startet bil uten stikket i lmm?

du kan og prøve å ta av batteri poln i kansje 1time ca får da sletter du adopsjoner i motorstyringa! så kjører du rolig etterpå! får da å kjøre inn nye adopsjona! kan hende dette vil hjelpe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å la den stå uten strøm i ca. to timer i dag, akkurat det samme når jeg startet igjen (starter alltid på første forsøk forresten :P). Har ikke sjekket gummibelgen, Ballder, skal prøve det. ;)

Har ikke tid til mekking før på søndag, så hvis noen ellers har tips så er det bare å komme med dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket belg osv., null hull. Noen i Trondheimsområdet som kunne ha solgt meg en billig LMM, eventuelt lånt den til meg så jeg kunne ha fastslått at den er eller ikke er problemet? Sjekket med høggeren, skulle ha 1200,- for en godt brukt en! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...