Gå til innhold

Sentrallås funker ikke, BMW E34 520i 12ventilers, 1988

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har ikke hatt bilen så lenge, men som sagt så funker ikke sentrallåsen på bilen. også er det heller ikke mulig å åpne eller låse bilen på passasjer siden med nøkkel.

Noen som veit om at alle E34 kom med sentrallås eller finnes det e34 biler som hadde aldri sentrallås? Eventuelt en eller annen måte jeg kan finne det på?

Det sitter et sikring å sikringsboksen som sitter der for sentrallås ihvertfall, derfor jeg regnet med at den har hatt sentrallås helt sikkert tidligere....

Noen som har noe tips til meg?

takker meget på forhånd.

Mvh,

Uzzy

Skrevet

Ta en titt under baksetet. Pleier å ligge endel elektronikk/rele bokser osv på førersiden. Kan tenkes du har kontakttrøbbel i en av boksene her. Har opplevd det selv på en 91 modell.

Skrevet

ok, takk... men er det ikke mulig å få en oversikt over alle reeler som er i bilen, altså hvilken reele som sitter hvor? og til hvilken funksjon? må jo være en oversikt over det vell? eller?

Skrevet

Jeg hadde samme problemet på min gamle E34, Jeg renset de to boksene under baksetet, dette funket en stund. sjekk også et loddepunkt under der, mitt hadde gått til hælvette. etter det ble fikset hadde jeg aldri samme problemet igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...