Dante Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 hei...jeg ville gjerne hadd åpent luftfilter på e34'n min, nærmere bestemt en 89-mod 520ia m20b20 (12v altså), men klare ikke finne tak i annet enn innsatsfilter til bilen min...til og med på k&n sine hjemmesider var det ikke å spore opp MEN, jeg synes å ha hørt at det er samme motor i 520i e34 som i 320i e30...12v begge to....stemmer dette? og vil det i praksis si at jeg kan kjøpe et induction kit til 320i og montere d på 520'n min uten noe problem? vil dette passe som fot i rompe? og ellers, er d noen som har erfaring med montering av åpent filter i e34 m20b20, som kanskje har noen tips? til slutt vil jeg bare si at jeg er ganske n00b på akkurat dette med skruing i motorrommet...er ikke den mest nevenyttige av guds skapninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 Ja, det er samme M20B20 i tidlig E34 som E30 har.. Så det er mange som har brei erfaring med luftfilter her med den motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dante Skrevet November 15, 2007 Forfatter Share Skrevet November 15, 2007 så det vil me andre ord si at induction-kittet til 320i passer direkte inn på motoren min uten modifikasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 Filteret passer rett over, men du kan ikke bruke lmm-festet som følger med filteret siden det er til e30. Det er en enkel sak å lage et nytt, bare å bende et tynt flatjern og borre 2 hull i det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 Gjør som nevnt over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dante Skrevet November 15, 2007 Forfatter Share Skrevet November 15, 2007 Takker og bukker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå