Diesel power Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 Kom hjem og skulle parkere bilen isted, og så bare "puufffff" og bilen var ekstremsenket bak 30/200 senk Av en eller annen grunn så kjente jeg lommeboken vri seg litt, innbilt....., kanskje, men noen som har vært borti dette, og vet ca.kostnader, RETT FØR ALLE UTLEGGENE TIL JULA!!!!!!!!!! Virker som den bare falt ned på en side, og da er det vel belgen, og ikke tanken, som sikkert er langt rimligere? Om jeg er heldig, noe jeg normalt ikke er i slike tilfeller, så kan det vel også være en slange, eller....?
Beta Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 Belgen som er røket. Ikke noe problem å bytte koster ca 1800 på gs. sjekk om du har M-sport understell eller standar. Da M belgene er 20 mm kortere enn standard.
Diesel power Skrevet November 15, 2007 Forfatter Skrevet November 15, 2007 Belgen som er røket. Ikke noe problem å bytte koster ca 1800 på gs. sjekk om du har M-sport understell eller standar. Da M belgene er 20 mm kortere enn standard. Har ikke M-Sport, men bilen er nylig senket. Kan dette være årsaken da mao?
Beta Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Du har akkurat senket bilen? Kun foran regner jeg med, eller har du hatt bilen inne på BMW verksted å fått justert trykk i belgene? Det skal ikke ha noe å si om du akkurat har senket bilen. Jeg blåste en belg i fjor å da var bilen kun gått 110K. Er bare å kjøpe nye belger( Like greit å bytte dem begge når du er igang. Du kan også kjøpe M-sport belgene, men du må da få et BMW verksted til å justere trykk/høyde i forhold til de nye belgene. http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup.php3?strInnoWebRef=http://www.google.no/search?hl=no&q=gs+bildeler&meta=&
Diesel power Skrevet November 15, 2007 Forfatter Skrevet November 15, 2007 Har akkurat senket ja, og kun framme. Hartge senk. Bilen skal inn på firhjulskontroll straks de har fått vektene de trengte til dette i hus. Nyoppstartet BMW forhandler Det er ikke justert noe som helst bak på bilen, og den kom ned til riktig høyde selv, som Hartge sa at den skulle gjøre. Det sitter 4 høydesensorer på disse bilene, 2bak og 2framme. Og de framme er "origo"(utgangspunktet). Sier du at jeg bør eller kan skifte til M-Sport belger? Det var nemlig disse, og de er tydelig skviset/koprimert. Skal å bestille disse imorgen. Kostet 2x1800 for orginale også.
Diesel power Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Da kom belgene onsdag, og ble skiftet torsdag. Monterte M-belger, men duverden for en enkel jobb. Jeg brukte i underkant av 1,5t inkl. klargjøring av grav og det hele. Bruker jo mange ganger lengre tid på å vaske bilen jo, Plugg and Play. En skru, to klipps på toppen og hurtigkobling på luften. BMW kan å lage bil. Til sammeligning så måtte vi demontere fronten på Mondeo`n til svogern for å skifte lyspære Feilmeldingen forsvant også av seg selv, dette er jo bare fryd og gammen, sett bortifra at det kostet meg 3600,- i deler da
DanH Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Det var her du skulle laget en DIY, for selv om disse skulle vare evig viser det seg jo at de ryker av og til.
en325ic Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 for selv om disse skulle vare evig viser det seg jo at de ryker av og til. er det bruker feil eller?
trtuning Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 er ikke sikkert du trenger å justere høyda,på senka bil skal den være 345mm pluss,minus 5mm fra felgcentrum og opp til skjermkanten på ikke senket 360mm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå