bmw 323i Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 lurer på hva det kan være når bilen min rister noe sinnsykt framme jeg? å så når jeg kommer litt inn på litt grus så bremser den på alle hjula visker det som...men bare litt.. å det er akkurat som det hakker når det rister.. kan detta være noe med difffen framme eller hva er det??
bmwomar Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 hørtes rart ut, rister det bare når du bremser eller hele tia?
bmw 323i Skrevet November 14, 2007 Forfatter Skrevet November 14, 2007 rister når jeg kjører..å når jeg tar inn klutsen fortsetter det å riste da også. akkurat som det slår å dunker framme
Toro Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Snakka ikke du om tidigere at du hadde problemer med en drivknute framme? Kan jo være den som er helt gåen, hvis du ikke har skifta den..
bmw 323i Skrevet November 16, 2007 Forfatter Skrevet November 16, 2007 ja stemmer det..men det virker som det kommer fra andre siden av der drivknuten er gåen:( faen tror kanskje det kan være diffen det er noe tull med men ekke sikker...for den lyden er ikke der hele tiden...eller den ristinga da...er så er litt rart
opt Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 noen spes hastighet du får risting? trenger ikke å være verre enn urunde felger.
Brekke Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 stabstaga kanskje? ville jeg tippa eller er de bak? xD lenge siden jeg har mekka, sry
bmw 323i Skrevet November 21, 2007 Forfatter Skrevet November 21, 2007 finner enda ikke detta ut jeg:Pingen som har vert borti det å kan vite hva det er saom er galt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå