M30Punk Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 Er det smidde stempler originalt på '83mod 745i m102 motor?? Hvor mye lade trykk bør den motorn klare egentlig??
Trond (E38 740) Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 Det er "semi-smidde" stempler i motoren din, men holder allikevel nokså bra. Hvor mye trykk er kanskje vanskelig å si men 1,2 burde vel gå hvis du gir den nok bensin..
M30Punk Skrevet November 15, 2007 Forfatter Skrevet November 15, 2007 Det er "semi-smidde" stempler i motoren din, men holder allikevel nokså bra. Hvor mye trykk er kanskje vanskelig å si men 1,2 burde vel gå hvis du gir den nok bensin.. Ja vel,hva er semi-smidde stempler? skal kjøpe Haltech e6x til den motor'n,åssen bensinpumpe bør jeg ha?? å bør jeg bytte dyser? isåfall hvor store å hvor kjøper jeg det?
Trond (E38 740) Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Semi betyr rett og slett halv-smidde! Grenrør som du spør om i en annen tråd her lager de hos PPF i Sverige. og det er av ypperste kvalitet. De vet også alt om trimming av disse motorene og er nok de beste å spørre ang. dyser og bensinpumpe også. www.pure-pf.com
M30Punk Skrevet November 16, 2007 Forfatter Skrevet November 16, 2007 Semi betyr rett og slett halv-smidde! Grenrør som du spør om i en annen tråd her lager de hos PPF i Sverige. og det er av ypperste kvalitet. De vet også alt om trimming av disse motorene og er nok de beste å spørre ang. dyser og bensinpumpe også. www.pure-pf.com Ja vel..har prøvd å ringe pure-pf men kommer rett til faks...å det er lenge siden jeg registrerte meg på pure-pf sine sider men har aldri fått logget meg på der..så veit ikke åssen jeg skal få kontaktet de..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå