BMW_Larsen Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 vurderer salg av min m5..men usikker hva jeg kan ta med tanke på at den ikke er gokjent hoss B.T. men al er byttet og kontrolert hoss bmw og gokjent alt dær.. følger papirer til ombygging med vekt endringer osv.. bilen har akurat fått ny motor fra koed og flere nye deler.. forstillingen er ny..xenon lykter++
Bimmerlars Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 E34 pris (rundt 50k kanskje) + pris på motor og gir fra M5 (30k) Så 80-100 tusen er vel greit. Er bilen strøken kan du vel prøve deg på litt mer
BMW_Larsen Skrevet November 15, 2007 Forfatter Skrevet November 15, 2007 er jo ikke bare motor og gir da.. komplett m5 under og innvendig..
oddis Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 OT: Man ber om en verifiseringstime der verkstedet går over bilen og sjekker at alle deler er i samsvar med hva enn det skal bygges om til. Så ja, da er det litt rart at den ikke er godkjent BT, siden BMW's "aproval" er ganske tungveiende. ON topic: Alt fra 75 til 100k, alt etter stand.
Dr_S Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 OT:Man ber om en verifiseringstime der verkstedet går over bilen og sjekker at alle deler er i samsvar med hva enn det skal bygges om til. Så ja, da er det litt rart at den ikke er godkjent BT, siden BMW's "aproval" er ganske tungveiende. ON topic: Alt fra 75 til 100k, alt etter stand. Kanskje ikke avgiftene er betalt? =)
R Andersen Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Kanskje ikke avgiftene er betalt? =) Trenger ikke betale avgift hvis bilen har vært registrert i Norge i mer enn 10 år.
Dr_S Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Jeg vet det Raymond, men han skriver vel ikke noe om hvor lenge den har vært reg i Norge.
raynik Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Hva skal til for å få registrert bilen da??med hensyn til BT? Har du vert i kontakt med BT?
BMW_Larsen Skrevet November 15, 2007 Forfatter Skrevet November 15, 2007 bilen er ny i norge så ingen avgifter.. har snakket med de..men har ikke kommet så langt da jeg ikke har lappen er det vanskelig å få bilen hit å dit å sinden bilen ikke er i bruk stresser jeg ikke med dette heller.. men hører så mye rart om ombygging for tiden at jeg er noe skeptisk..men den ville sikkert steget noe i pris om jeg gjorde dette.. hadde jeg fått 100 hadde jeg nokk solgt.. kunne tenkt meg en litt nyere og standard bil.. en grei e39 hadde vore fint da... men drømmer om en 530dat til sommeren så da må jeg selge denne..
BMW_Larsen Skrevet November 25, 2007 Forfatter Skrevet November 25, 2007 oki..takker for svar.. har no lagt den ut for 100tusen og det viser seg å være interesse.. men selv er jeg noe usikker om jeg vill bytte den ut nå siden den er knakende godt på vintern..
jarli Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Jeg synes 100K er en fin pris så lenge bilen er i god stand Annonserer du denne til sommeren/våren blir du nok nedringt av kjøpkåte folk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå