Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer salg av min m5..men usikker hva jeg kan ta med tanke på at den ikke er gokjent hoss B.T. men al er byttet og kontrolert hoss bmw og gokjent alt dær.. følger papirer til ombygging med vekt endringer osv..

bilen har akurat fått ny motor fra koed og flere nye deler.. forstillingen er ny..xenon lykter++

Skrevet

OT:

Man ber om en verifiseringstime der verkstedet går over bilen og sjekker at alle deler er i samsvar med hva enn det skal bygges om til. Så ja, da er det litt rart at den ikke er godkjent BT, siden BMW's "aproval" er ganske tungveiende.

ON topic:

Alt fra 75 til 100k, alt etter stand.

Skrevet
OT:

Man ber om en verifiseringstime der verkstedet går over bilen og sjekker at alle deler er i samsvar med hva enn det skal bygges om til. Så ja, da er det litt rart at den ikke er godkjent BT, siden BMW's "aproval" er ganske tungveiende.

ON topic:

Alt fra 75 til 100k, alt etter stand.

Kanskje ikke avgiftene er betalt? =)

Skrevet

Kanskje ikke avgiftene er betalt? =)

Trenger ikke betale avgift hvis bilen har vært registrert i Norge i mer enn 10 år.

Skrevet

bilen er ny i norge så ingen avgifter..:)

har snakket med de..men har ikke kommet så langt da jeg ikke har lappen er det vanskelig å få bilen hit å dit å sinden bilen ikke er i bruk stresser jeg ikke med dette heller..:)

men hører så mye rart om ombygging for tiden at jeg er noe skeptisk..men den ville sikkert steget noe i pris om jeg gjorde dette..:)

hadde jeg fått 100 hadde jeg nokk solgt..

kunne tenkt meg en litt nyere og standard bil..

en grei e39 hadde vore fint da...:)

men drømmer om en 530dat til sommeren så da må jeg selge denne..:)

• 2 weeks later...
Skrevet

oki..takker for svar.. har no lagt den ut for 100tusen og det viser seg å være interesse..

men selv er jeg noe usikker om jeg vill bytte den ut nå siden den er knakende godt på vintern..:)

Skrevet

Jeg synes 100K er en fin pris så lenge bilen er i god stand

Annonserer du denne til sommeren/våren blir du nok nedringt av kjøpkåte folk :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...