Alchamy Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Var på tilsynet for og vise bilen. Men siden det er importbil trenger jeg tekniske data på bilen. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette uten at det koster skjorta? er jo hvor lang. Høy. Bredde. Eksosutslipp dekk dimm. Osv osv som jeg trenger... Takk for all hjelp på forhånd
George Constanza Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Hos en BMW forhandler , vil jeg tro. Bare ta med vognkortet, slik at du har chassinummeret så finner de de tekniske detaljene, printer dem ut og vola,så er biffen reddet.
BreitBau Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Syns det er rart dem ikke har detta der nede.. Eller så gidder dem ikke finne det frem.. I vognkortet på BMWen min så er det flere opplysninger som "mangler"... Bredde.. Aksellast.. dimm på dekk og felg osv?
Alchamy Skrevet November 15, 2007 Forfatter Skrevet November 15, 2007 Han på tilsynet sa at han ikke hadde tid til sånt... Kan høre med tollvesenet som bilen er kjøpt av da. De har vel de samme dataene inne. Hehe. Men har hørt at det koster mye og få det ifra en forhandler. Stemmer det?
Dirty Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Koster ingenting! kanskje 2kr for papir og blekk! men tviler på deT
Alchamy Skrevet November 15, 2007 Forfatter Skrevet November 15, 2007 Tar altså ikke forhandlerne betalt for tekniske data?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå