Gå til innhold

E30 m3 2.7turbo "jesusbilen" V.S

ES
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Vurderer å kvitte meg med garasjestøveren min.

Link til annonse på autodb:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1703114

Link til litt historikk/bilder/info om bilen:

http://www.powerpage.dk/tuningshistorie ... 30%20turbo (artikkel 7)

Skulle gjerne hatt denne selv til jeg går i graven, men av div årsaker ser jeg meg nødt til å kvitte meg med den snarest.

Kan ta kurrant/anonym bil i innbytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det gjør den absolutt ja, og det er derfor prisen er blitt en del lavere enn den ble solgt for sist.

Jeg har lagt en del tid å penger i denne bilen for å rette på div feil og mangler som har oppstått etter tidligere eier, både motor og karrosserimessig, men er fremdeles litt småplukk så hvem som helst kan ikke ha en sånn bil. Det er ikke noe hverdags/bruksbil for å si det sånn.

Men har du derimot tid og penger til overs er det en kjekk bil å ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme lurte eg på, denne har vel hatt ein bråte med eiere dei siste åra?

Km stand på motor? Ser på bildene på autodb at det er pussa litt på framskjerm og fanger, korleis er karosseri??lakk osv .. Litt meir info?

Såvidt jeg vet er jeg 3 eieren etter Borger, og vil ikke kalle dette en bråte med eiere akkurat. Jepp, det er en skramme i forskjerm og fanger pga tidligere eier var uheldig, men ny skjerm er på vei. Hvis du leser annonsen ser du km stand. Bil var gått 114 da Borger hadde den og km står i dag på 126. Veldig langt har den ihvertfall ikke blitt kjørt disse årene. Resten av karrosseriet er veldig bra. Lakken er hel og pen fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil vertfall ;) Mye hk er det i denne da?

Takk takk. Var på rulle med den for et par måneder siden og da var det 360hk/590newton på hjul.. Dette var med et safe mapp som er ganske oppfeitet, så her er det absolutt mer å hente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bedre bilder?

Hvor bra er skjøtingen gjort?

Rust?

Bilen er forsåvidt ikke skjøtet. Han har skiftet skjermene og sveist på tak-kassetten og arbeidet er meget bra utført. Selvsagt noen småting som kunne vært bedre, men ingen synlige tegn til at dette ikke er en org bil.

Det er minimalt med rust på bilen. Har dessverre ganske få bilder av den nå, men skal få ordnet flere etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør den absolutt ja, og det er derfor prisen er blitt en del lavere enn den ble solgt for sist.

Jeg har lagt en del tid å penger i denne bilen for å rette på div feil og mangler som har oppstått etter tidligere eier, både motor og karrosserimessig, men er fremdeles litt småplukk så hvem som helst kan ikke ha en sånn bil. Det er ikke noe hverdags/bruksbil for å si det sånn.

Men har du derimot tid og penger til overs er det en kjekk bil å ha!

første eier etter borge solgte den for 170. til cigarette her på forumet så den har ikke akkurat gått ned i pris.. mn absolutt en grom bil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

første eier etter borge solgte den for 170. til cigarette her på forumet så den har ikke akkurat gått ned i pris.. mn absolutt en grom bil.

Ok, det vet jeg ikke noe om.. men vet ihvertfall hva den ble solgt for av Borger og hva den ble kjøpt for av forrigemann og i forhold til det er ikke min pris så gale. Har jo lagt ut en del penger på den jeg og.

Men er åpen for bud :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...